2022-07-29 11:26:48

Klientų aptarnavimo specialistas

CVMarket.lt klientas
1000 - 1200 €/mėn. "į rankas"

Darbo aprašymas

Stafferty klientė – įmonė, siūlanti įvairios technikos nuomos sprendimus savo klientams, prie savo šaunios komandos kviečia prisijungti naują kolegą Klientų aptarnavimo specialistą (-ę):

 

Darbo pobūdis:

  • Rūpinimasis klientų aptarnavimu nuomos centre;
  • Konsultavimas klientų dėl technikos galimybių ir panaudojimo gyvai bei telefonu;
  • Dokumentų paruošimas įrangos perdavimui/priėmimui;
  • Organizavimas technikos išvežimo/grąžinimo į objektus;
  • Tvarkos palaikymas nuomos centre;
  • Tvarių verslo santykių vystymas;
  • Klientų edukacija kaip naudotis įmonės internetine nuomos platforma.

Reikalavimai

  • Sėkminga patirtis klientų aptarnavimo srityje;
  • Motyvacija ir atkaklumas siekti aukščiausių tikslų;
  • Geri organizaciniai įgūdžiai ir mokėjimas planuoti savo laiką pagal prioritetus;
  • Gebėjimas įvertinti klientų poreikius, ieškoti tinkamiausių sprendimų, operatyviai reaguoti;
  • Anglų arba rusų kalbos žinios ne žemesniu nei B1 lygiu;
  • Kolegiškumas, komunikabilumas ir puikūs derybiniai įgūdžiai;
  • Šeimininkiškas požiūris, rūpinimasis savo aplinkos gerove;
  • Vairuotojo pažymėjimas B kategorija.

Įmonė siūlo

  • Atsakingą, įdomų ir kupiną iššūkių darbą;
  • Motyvuotą profesionalų komandą, jau pasiekusią puikių tikslų, kuri visuomet padės, patars ir palaikys;
  • Bazinį darbo užmokestį 1000 – 1200 EUR/mėn jau atskaičius mokesčius ir motyvuojančią priedų sistemą, kuri priklausys nuo rezultatų;
  • Verslo mokymus, darbą su modernia IT sistema;
  • Visas priemones geriems darbo rezultatams pasiekti.

 

Informuosime tik atrinktus kandidatus. Konfidencialumą garantuojame. Pateikdamas (-a) savo CV Jūs patvirtinate, jog sutinkate su Stafferty Privatumo politika (plačiau stafferty.lt/privacy-policy/).