
Klientų aptarnavimo specialistas - NORVEGŲ / ŠVEDŲ / DANŲ kalbomis
Darbo aprašymas
- Aptarnauti skambinančius klientus telefonu viena iš šių kalbų: norvegų arba švedų arba danų;
- Bendrauti su klientais telefonu tikslu suprasti iškilusią problemą, užregistruoti ją sistemoje ir pradėti išsprendimo procesą;
- Bendradarbiauti su vartotojais siekiant kartu su įmonės specialistų komanda išspręsti iškilusią problemą;
- Peradresuoti neišspręstus skambučius atitinkamam specialistui.
Reikalavimai
- Geros vienos iš išvardintų kalbų žinios - gebėjimas kalbėti ir suprasti;
- Bendravimo įgūdžiai;
- Gebėjimas dirbti komandoje.
Įmonė siūlo
- Pastovus darbas tarptautinėje įmonėje su stipriomis tradicijomis ir vertybėmis;
- Apmokymai;
- Darbas tarptautiniame draugiškame kolektyve ir dinamiškoje aplinkoje;
- Konkurencingas atlyginimas ir papildomos naudos;
- Puikios darbo sąlygos;
- Karjeros, taip pat ir tarptinėje struktūroje, galimybė.
Papildoma informacija
Besidominčius prašome skambinti (8~5) 243 14 14, mobilus: (8) 670 45555 arba siųsti savo gyvenimo aprašymą su nuoroda KLIENTŲ APTARNAVIMO SPECIALISTAS elektroniniu paštu: atranka@advantus.lt