2022-07-29 11:26:48

Klientų aptarnavimo specialistas (Tarptautinė kompanija)

CVMarket.lt klientas

Darbo aprašymas

Jis bus atsakingas už ryšių su klientais palaikymą, užsakymų priežiūrą ir sklandaus jų vykdymo užtikrinimą, savalaikį užsakymų atlikimą ir produkcijos pristatymą, problemų identifikavimą ir operatyvų jų sprendimą bei prevenciją, klientų poreikių analizę ir prognozavimą bei veiksmų planavimą, nuolatinį komunikavimą ir veiksmų koordinavimą su pardavimų padaliniais Šiaurės Europos ir Baltijos šalyse bei korporacijos biuru Jungtinėje Karalystėje.

Reikalavimai

•Aukštasis išsilavinimas;
•Puikios anglų kalbos žinios ir bendravimo įgūdžiai (žodžiu, raštu);
•Geri darbo kompiuteriu įgūdžiai (Excel);
•Puikūs bendravimo įgūdžiai, atsakingumas, kruopštumas;
•Organizaciniai ir laiko planavimo įgūdžiai;
•Gebėjimas operatyviai ir konstruktyviai spręsti problemas, rasti kompleksinį jų sprendimo būdą.

PRIVALUMAI:
•Darbo patirtis pardavimų srityje.

Įmonė siūlo

Asmeninio, profesinio tobulėjimo bei karjeros galimybes tarptautinėje aplinkoje, mokymus ir konkurencingą darbo atlygį.