Pagrindinės užduotys ir atsakomybės:
Klientų aptarnavimas telefonu;
Klientų konsultavimas dėl įmonės produktų ir paslaugų naudojimo;
Klientų poreikių identifikavimas ir sprendimų paieška;
Kitos užduotys, susiję su naujos įmonės operacijų pradžia.
Tikimės, kad Tu:
Gebi ir mėgsti bendrauti;
Esi atsakingas ir orientuotas į rezultatą.
Gebi greitai įsisavinti žinias, suprasti klientų poreikius, savarankiškai surasti sprendimus;
Turi išsilavinimą ar/ir žinių finansų, kreditavimo srityje (būtų privalumas);
Nori mokytis ir tobulėti;
Moki anglų kalbą, o rusų kalbos žinios (būtų privalumas);
Turi patirties klientų konsultavime (būtų privalumas).
Dinamišką darbo aplinką tarptautinėje kompanijoje;
Draugišką, palaikančią komandą;
Kvalifikacijos kėlimą ir karjeros galimybes augančioje kompanijoje;
Darbo užmokestį nuo 1200 eurų (konkretus darbo užmokestis būtų siūlomas atsižvelgiant į kandidato kompetenciją ir patirtį);
Sveikatos draudimą ir kitas naudas.
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.