2022-07-29 11:26:48

Klientų aptarnavimo specialistė (-as) el. parduotuvėje (0.5 et.)

CVMarket.lt klientas

Darbo aprašymas

• Profesionalus, aukštos kokybės e - parduotuvės (www.eurovaistine.lt) klientų aptarnavimas el. paštu ir telefonu;
• Informacijos teikimas apie odos priežiūrą bei priemones;
• Klientų konsultavimas ir pagalba „live chat“;
• Probleminių klausimų sprendimas, kokybiška ir operatyvi pagalba klientams.

Reikalavimai

• Aukštasis universitetinis/neuniversitetinis išsilavinimas (kosmetologijos srityje);
• Puikios lietuvių kalbos žinios (žodžiu ir raštu);
• Asmeninės savybės: komunikabilumas, dėmesingumas bei paslaugumas klientams;
• Patirtis klientų aptarnavimo srityje (darbas su kosmetika - privalumas);
• Kitų kalbų (rusų, anglų, lenkų) mokėjimas – privalumas.

Įmonė siūlo

• Darbo aplinką, kurioje vertinamas profesionalumas, paprastumas, pagarba, komandinis darbas ir aistra laimėti;
• Atsakingą darbą ir neįkainojamą darbo patirtį lyderiaujančioje įmonėje Lietuvoje;
• Stabilų finansinį atlygį ir papildomų naudų paketą;
• Asmeninio ir profesinio tobulėjimo galimybes;
• Papildomą sveikatos bei kelionių draudimą, įmonės partnerių nuolaidas.

Atlyginimo informacija:
Nuo 410 €/mėn. neatskaičius mokesčių (0.5 et.)
Galutinis darbo užmokesčio dydis priklauso nuo kandidato įgūdžių, patirties ir kompetencijos lygio.