Padalinys: Strateginio planavimo ir plėtros departamentas, Filialų valdymo skyrius
• vartojimo kredito sutarčių sudarymas;
• informacijos teikimas bei bendravimas su klientais telefonu;
• kitų užduočių atlikimas.
Reikalavimai
• aukštasis išsilavinimas;
• atsakingumas, kruopštumas, komunikabilumas, iniciatyvumas, paslaugumas;
• gebėjimas dirbti bei spręsti iškilusias problemas savarankiškai;
• darbo kompiuteriu įgūdžiai;
• geros anglų bei rusų kalbos žinios.
Privalumai:
• darbo patirtis klientų aptarnavimo srityje;
• darbo patirtis finansų įstaigoje.
Įmonė siūlo
- Patrauklų atlyginimą.
- Tarptautinės įmonės socialines garantijas.
- Karjeros galimybes.
- Geras darbo sąlygas ir visas darbui reikalingas priemones.
- Kvalifikacijos tobulinimo galimybes
Papildoma informacija
Motyvacinį laišką ir gyvenimo aprašymą (CV) su nuoroda „Klientų aptarnavimo specialistė/ -as Vilniuje" siųskite faksu (8 5) 205 93 77, el. paštu r.lukoseviciute@gf.lt arba adresu: Perkūnkiemio g. 3, LT-12127 Vilnius. Apie atrankos rezultatus informuosime tik atrinktus kandidatus.
Klausimai ir atsakymai
Užduokite klausimą:
Jūs galite pateikti klausimą darbdaviui. Klausimas atsiras skelbime iškart, kai tik darbdavys atsakys į jį. Lanktytojai negalės matyti jūsų el. pašto adreso.
Persiųsti
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.