2022-07-29 11:26:48

Klientų aptarnavimo specialistė (-as)

CVMarket.lt klientas

Darbo aprašymas

Padalinys: Strateginio planavimo ir plėtros departamentas, Filialų valdymo skyrius

• vartojimo kredito sutarčių sudarymas;
• informacijos teikimas bei bendravimas su klientais telefonu;
• kitų užduočių atlikimas.

Reikalavimai

• aukštasis išsilavinimas;
• atsakingumas, kruopštumas, komunikabilumas, iniciatyvumas, paslaugumas;
• gebėjimas dirbti bei spręsti iškilusias problemas savarankiškai;
• darbo kompiuteriu įgūdžiai;
• geros anglų bei rusų kalbos žinios.

Privalumai:
• darbo patirtis klientų aptarnavimo srityje;
• darbo patirtis finansų įstaigoje.

Įmonė siūlo

- Patrauklų atlyginimą. - Tarptautinės įmonės socialines garantijas. - Karjeros galimybes. - Geras darbo sąlygas ir visas darbui reikalingas priemones. - Kvalifikacijos tobulinimo galimybes

Papildoma informacija

Motyvacinį laišką ir gyvenimo aprašymą (CV) su nuoroda „Klientų aptarnavimo specialistė/ -as Vilniuje" siųskite faksu (8 5) 205 93 77, el. paštu r.lukoseviciute@gf.lt arba adresu: Perkūnkiemio g. 3, LT-12127 Vilnius. Apie atrankos rezultatus informuosime tik atrinktus kandidatus.