2022-07-29 11:26:48
2023-02-22 15:25:07

Klientų aptarnavimo specialistė / -as Kaune

CVMarket.lt klientas
Žiūrėti skelbimus

Darbo aprašymas

Komercijos ir plėtros departamentas, Filialų valdymo skyrius

• vartojimo kredito sutarčių sudarymas;
• informacijos teikimas bei bendravimas su klientais telefonu;
• kitų užduočių atlikimas.

Reikalavimai

• aukštasis išsilavinimas; • atsakingumas, kruopštumas, komunikabilumas, iniciatyvumas, paslaugumas; • gebėjimas dirbti bei spręsti iškilusias problemas savarankiškai; • darbo kompiuteriu įgūdžiai; • geros anglų bei rusų kalbos žinios. Privalumai: • darbo patirtis klientų aptarnavimo srityje; • darbo patirtis finansų įstaigoje.

Įmonė siūlo

- Patrauklų atlyginimą; - Tarptautinės įmonės socialines garantijas; - Karjeros galimybes; - Geras darbo sąlygas ir visas darbui reikalingas priemones; - Kvalifikacijos tobulinimo galimybes

Papildoma informacija

Motyvacinį laišką ir gyvenimo aprašymą (CV) su nuoroda „Klientų aptarnavimo specialistė/ -as Kaunas" siųskite faksu (8 5) 205 93 77, el. paštu atranka@gf.lt arba adresu: Perkūnkiemio g. 3, LT-12127 Vilnius. Apie atrankos rezultatus informuosime tik atrinktus kandidatus.