2022-07-29 11:26:48

Klientų aptarnavimo specialistė (-as) (registratūros darbuotoja (- as))

CVMarket.lt klientas

Darbo aprašymas

- tiesioginis klientų / pacientų aptarnavimas (nuo kliento pasitikimo iki atsiskaitymo ir palydėjimo);
- profesionalus konsultavimas - informacijos teikimas klientams/pacientams visais su paslaugomis susijusiais klausimais;
- pacientų vizitų pas gydytojus planavimas, skyrimas, kuravimas ir administravimas;
- skambučių priėmimas, vizitų registracija telefonu, internetu, elektroniniu paštu;
- dokumentų administravimas;
- rūpinimasis teigiamu klinikos įvaizdžiu;
- aukštos klientų aptarnavimo kokybės užtikrinimas.

Reikalavimai

- labai geri darbo organizavimo įgūdžiai, greita orientacija, gebėjimas vienu metu atlikti kelias darbo funkcijas; - patirtis, einant pareigas, susijusias su tiesioginiu klientų aptarnavimu; - geri darbo MC Office įgūdžiai; - geros anglų ir rusų kalbos žinios; - aukšto lygio asmeninė kultūra bei puikūs bendravimo įgūdžiai; - gebėjimas parduoti, paslaugumas, orientacija į rezultatą; - pozityvumas, sąžiningumas, motyvacija. Privalumas: - Darbo patirtis odontologijos klinikoje.

Įmonė siūlo

- puikias darbo sąlygas ir patogų darbo grafiką;
- galimybę tobulėti;
- laiku mokamą atlyginimą ir motyvaciją, orientuotą į darbo rezultatus;
- tik darbuotojams skirtas įmonės ir jos partnerių nuolaidas;
- darbą komandoje, kurioje vertinama iniciatyva.