2022-07-29 11:26:48

Klientų aptarnavimo specialistė (-as) (registratūros darbuotoja (- as))

CVMarket.lt klientas
760 - 1120 €/mėn. Prieš mokesčius

Darbo aprašymas

  • Tiesioginis klientų / pacientų aptarnavimas (nuo kliento pasitikimo iki atsiskaitymo ir palydėjimo);
  • profesionalus konsultavimas - informacijos teikimas klientams/pacientams visais su paslaugomis susijusiais klausimais;
  • pacientų vizitų pas gydytojus planavimas, skyrimas, kuravimas ir administravimas;
  • skambučių priėmimas, vizitų registracija telefonu, internetu, elektroniniu paštu;
  • dokumentų administravimas;
  • rūpinimasis teigiamu klinikos įvaizdžiu;
  • aukštos klientų aptarnavimo kokybės užtikrinimas.

  • Reikalavimai

    • Labai geri darbo organizavimo įgūdžiai, greita orientacija, gebėjimas vienu metu atlikti kelias darbo funkcijas;
    • patirtis, einant pareigas, susijusias su tiesioginiu klientų aptarnavimu;
    • geri darbo MC Office įgūdžiai;
    • geros anglų ir rusų kalbos žinios;
    • aukšto lygio asmeninė kultūra bei puikūs bendravimo įgūdžiai;
    • gebėjimas parduoti, paslaugumas, orientacija į rezultatą;
    • pozityvumas, sąžiningumas, motyvacija.

    Privalumas: - Darbo patirtis odontologijos klinikoje.

    Įmonė siūlo

  • Puikias darbo sąlygas ir patogų darbo grafiką;
  • galimybę tobulėti;
  • laiku mokamą atlyginimą ir motyvaciją, orientuotą į darbo rezultatus;
  • tik darbuotojams skirtas įmonės ir jos partnerių nuolaidas;
  • darbą komandoje, kurioje vertinama iniciatyva;

  • pastovią darbo vietą Grybo g. 32, Vilnius.