2022-07-29 11:26:48

Klientų aptarnavimo specialistė (-as) (registratūros darbuotoja (as))

CVMarket.lt klientas
800 - 950 €/mėn. Prieš mokesčius

Darbo aprašymas

• tiesioginis klientų/pacientų aptarnavimas (nuo kliento pasitikimo iki atsiskaitymo ir palydėjimo);
• profesionalus konsultavimas – informacijos teikimas klientams/pacientams visais su paslaugomis susijusiais klausimais;
• pacientų vizitų pas gydytojus planavimas, skyrimas, kuravimas ir administravimas;
• skambučių priėmimas, vizitų registracija telefonu, internetu, elektroniniu paštu;
• dokumentų administravimas;
• rūpinimasis teigiamu klinikos įvaizdžiu;
• aukštos klientų aptarnavimo kokybės užtikrinimas.

Reikalavimai

labai geri darbo organizavimo įgūdžiai, greita orientacija, gebėjimas vienu metu atlikti kelias darbo funkcijas;
• patirtis, einant pareigas, susijusias su tiesioginiu klientų aptarnavimu;
• geri darbo „Microsoft Office“ įgūdžiai;
• geros anglų ir rusų kalbos žinios;
• aukšto lygio asmeninė kultūra bei puikūs bendravimo įgūdžiai;
• gebėjimas parduoti, paslaugumas, orientacija į rezultatą;
• pozityvumas, sąžiningumas, motyvacija.

Įmonė siūlo

• puikias darbo sąlygas ir patogų darbo grafiką;
• galimybę tobulėti;
• laiku mokamą atlyginimą ir motyvaciją, orientuotą į darbo rezultatus;
• tik darbuotojams skirtas ženklias įmonės ir jos partnerių nuolaidas;
• darbą komandoje, kurioje vertinama iniciatyva.