2022-07-29 11:26:48

Klientų aptarnavimo specialisto

CVMarket.lt klientas

Darbo aprašymas

Kontaktų centras ieško darbuotojo, kuris gebėtų aptarnauti Užsakovo klientus telefonu, konsultuoti juos ir registruoti problemas bei užklausas.
UAB „INFOMEDIA” KONTAKTŲ CENTRO APTARNAUJAMI TELEFONU PROJEKTAI:
• Universali informacijos linija, medicinos, komunalinių paslaugų, prekybos centrų , aviabilietų interneto svetainių, bankų, oro uosto info linijų aptarnavimas telefonu.

Reikalavimai

puikūs bendravimo įgūdžiai, komunikabilumas, gera iškalba;
darbo patirtis nėra būtina svarbiausia noras mokytis ir tobulėti;
labai geros rusų ir anglų kalbos žinios;
geri darbo kompiuteriu įgūdžiai;
stresinių situacijų valdymas;
galimybė dirbti slenkančiu darbo grafiku (darbo dienomis, savaitgaliais ir naktimis);

Įmonė siūlo

darbą jaunatviškame ir draugiškąme kolektyve ir šiuolaikišką darbo aplinką;
motyvuojančią darbo užmokesčio sistemą, premijas ir priedus;
neturintiems jokios darbo patirties siūlome 2 savaičių individualius mokymus;
karjeros perspektyvas įmonių grupėje.