
Klientų aptarnavimo specialisto
Darbo aprašymas
Kontaktų centras ieško darbuotojo, kuris gebėtų aptarnauti Užsakovo klientus telefonu, konsultuoti juos ir registruoti problemas bei užklausas.
UAB „INFOMEDIA” KONTAKTŲ CENTRO APTARNAUJAMI TELEFONU PROJEKTAI:
- Universali informacijos linija, medicinos, komunalinių paslaugų, prekybos centrų , aviabilietų interneto svetainių, bankų, oro uosto info linijų aptarnavimas telefonu.
Reikalavimai
puikūs bendravimo įgūdžiai, komunikabilumas, gera iškalba;
darbo patirtis nėra būtina svarbiausia noras mokytis ir tobulėti;
labai geros rusų ir anglų kalbos žinios;
geri darbo kompiuteriu įgūdžiai;
stresinių situacijų valdymas;
galimybė dirbti slenkančiu darbo grafiku (darbo dienomis, savaitgaliais ir naktimis);
Įmonė siūlo
darbą jaunatviškame ir draugiškąme kolektyve ir šiuolaikišką darbo aplinką;
motyvuojančią darbo užmokesčio sistemą, premijas ir priedus;
neturintiems jokios darbo patirties siūlome 2 savaičių individualius mokymus;
karjeros perspektyvas įmonių grupėje.