Darbo aprašymas
• esamų klientų aptarnavimas telefonu ir / ar el. paštu (supažindinimas su naujais produktais, informacijos suteikimas, užsakymų valdymas);
• klientų konsultavimas įrangos priežiūros klausimais, operatyvus problemų sprendimas;
• naujų klientų paieška, pasiūlymų teikimas telefonu bei el. paštu;
• klientų duomenų bazės administravimas.
• klientų konsultavimas įrangos priežiūros klausimais, operatyvus problemų sprendimas;
• naujų klientų paieška, pasiūlymų teikimas telefonu bei el. paštu;
• klientų duomenų bazės administravimas.
Reikalavimai
• puikios latvių ir anglų kalbų žinios (rusų k. – privalumas);
• aukštasis išsilavinimas (gali būti ne dieninių studijų studentas);
• geri darbo MC Office programomis įgūdžiai;
• ne mažesnė nei 1 metų patirtis klientų aptarnavimo srityje;
• gebėjimas spręsti konfliktines situacijas;
• iniciatyvumas, savarankiškumas.
• aukštasis išsilavinimas (gali būti ne dieninių studijų studentas);
• geri darbo MC Office programomis įgūdžiai;
• ne mažesnė nei 1 metų patirtis klientų aptarnavimo srityje;
• gebėjimas spręsti konfliktines situacijas;
• iniciatyvumas, savarankiškumas.
Įmonė siūlo
• karjeros perspektyvas;
• galimybes įgyti naujų žinių ir tobulėti.
• galimybes įgyti naujų žinių ir tobulėti.