2022-07-29 11:26:48

Klientų aptarnavimo vadovas (-ė)

CVMarket.lt klientas

Darbo aprašymas

Kaip atrodys Tavo kasdienės užduotys?

Užtikrinsi klientų aptarnavimo strategijos įgyvendinimą bei tobulinimą;
Vertinsi esamas aptarnavimo sistemas, procesus bei atrasi efektyvesnius ir veiksmingesnius darbo metodus, kurie užtikrintų sėkmingus ir ilgalaikius santykius su klientais;
Sieksi aukščiausio klientų aptarnavimo standarto, sistemingai vykdysi kokybės vertinimą, siūlysi pokyčius bei juos diegsi;
Derėsies su esamais ir potencialiais partneriais;
Planuosi ir koordinuosi savo komandos veiklą;
Sieksi, kad visi komandos nariai įgyvendintų iškeltus tikslus, juos motyvuosi bei ugdysi.

Reikalavimai

Tikimės, kad turi:

Sėkmingos vadovaujančios patirties klientų aptarnavimo ir skambučių centro veikloje (privalumas – mažmeninės prekybos srityje);
Klientų aptarnavimo KPI ir kontrolės diegimo žinių bei patirties;
Orientaciją į tikslą ir strateginį mąstymą;
Stipriai išreikštas lyderystės kompetencijas;
Inovatyvų požiūrį;
Išskirtinius konfliktų sprendimo įgūdžius bei mėgsti iššūkius;
Atvirumo, sąžiningumo vertybes bei nuoseklumą prioritetuose.

Įmonė siūlo

Susidomėjai?

Tapk savo srities lyderių Lietuvoje vadovų komandos dalimi! Pažadame, kad Tavęs lauks:
Puikios sąlygos realizuoti profesines ambicijas verslo aplinkoje;
Įdomų ir atsakingą darbą dinamiškoje aplinkoje;
Draugiška ir profesionali komanda, kuri yra mūsų sėkmės pagrindas;
Mokymai, tobulėjimo bei karjeros galimybės!

Konfidencialumą garantuojame.
Informuosime tik atrinktus kandidatus.

Prašome susipažinti su pranešimu apie kandidatų duomenų apsaugą: www.topocentras.lt/media/wysiwyg/Duomenu-apsauga-atrankos/Duomenu_apsauga.JPG