2022-07-29 11:26:48

Klientų aptarnavimo vadovas (-ė)

CVMarket.lt klientas
3100 - 4500 €/mėn. Prieš mokesčius

Darbo aprašymas

  • Klientų aptarnavimo proceso valdymas.
  • Klientų sutarčių administravimas.
  • Paslaugų ir produktų kainodaros kontrolė.
  • Sistemų naudojimo licencijų pardavimas ir koordinavimas.
  • Incidentų valdymo kontrolė ir sistemos administravimas.
  • Klientų pasitenkinimo tyrimo koordinavimas.
  • Klientų aptarnavimo proceso priežiūra, efektyvumo didinimas.
  • Komunikacija su tiekėjais ir partneriais.
  • Mėnesio ataskaitų ruošimas klientams ir įmonės vadovybei.
  • Klientų aktualių kontaktų duomenų bazės palaikymas.

Reikalavimai

  • Verslo procesų išmanymas, gebėjimas juos atvaizduoti schemose.
  • 3 metų darbo patirtis su klientų aptarnavimo procesu, jo priežiūra.
  • Sklandi anglų kalba.
  • Stipri motyvacija padėti klientui, noras dalintis žiniomis, konsultuoti.
  • Aukštasis arba aukštesnysis išsilavinimas verslo valdymo, finansų ar techninių mokslų srityse.

Naudingi įgūdžiai:

  • Patirtis naudojant Microsoft Dynamics BC valdymo sistemą
  • Patirtis ERP sistemų versle būtų privalumas.

Šiame darbe tau labai pravers gebėjimas bendradarbiauti, noras ieškoti geriausio sprendimo, lyderio savybės ir klausymo įgūdžiai.

Įmonė siūlo

  • Dinamišką ir neformalią organizacinę kultūrą.
  • Profesionalią, klientų vertinamą komandą, kuri mėgsta savo darbą.
  • Nuolatiniam tobulėjimui palankią aplinką.
  • Plačias saviraiškos ir profesinių mokymų galimybes.
  • Konkurencingą atlyginimą.
  • Patrauklų finansinį įvertinimą už individualias pastangas.
  • Išvykas į renginius ir konferencijas.
  • Darbo vietą mūsų naujajame biure „Park Town" verslo centre ir galimybę dirbti iš namų.

Susisieksime tik su pasirinktais kandidatais.

Rėžiai DU bruto per mėnesį: 3100 iki 4500 EUR