https://www.cvmarket.lt/308824

Šis darbo pasiūlymas jau nebegalioja.

Neliūdėkite, tūkstančiai naujų darbo pasiūlymų laukia Jūsų CV!

Naujausi skelbimai

Klientų aptarnavimo vadovas (-ė)

CVMARKET.LT KLIENTAS

Darbo skelbimas negalioja

Darbo skelbimo numeris 308824

Darbo skelbimo numeris

308824

Darbo aprašymas

Klientų aptarnavimo vadovo (-ės) pagrindinė funkcija – klientų aptarnavimo komandos valdymas. Į šią funkciją įeina klientų aptarnavimo strategijos kūrimas ir valdymas bei pavaldžios komandos darbo kokybės, aukštos vidinės kultūros ir motyvacijos užtikrinimas. Klientų aptarnavimo vadovo (-ės) užduotys:

- Klientų aptarnavimo standartų diegimas
- KPI nustatymas bei matavimo rodiklių tobulinimas
- Klientų potyrio analizė, klientų potyrio gerinimo veiksmų strategijos kūrimas ir įgyvendinimas
- Komandos motyvacinės sistemos vystymas
- Komandos ugdymo programos valdymas: mokymų partnerių pasirinkimas, reguliarumo valdymas, mokymų naudų pritaikomumo praktikoje skatinimas
- Kokybės kontrolė: sistemingas komandos narių skambučių monitoringas, kokybės vertinimas, pokyčių siūlymas bei diegimas
- Skyriaus plėtros valdymas. Naujų klientų aptarnavimo skyriaus darbuotojų įvedimo sistemos kūrimas: apmokymai, „onboarding“ ir t.t.


Reikalavimai

- Patirtis vadovaujančioje pozicijoje klientų aptarnavimo ar skambučių centro veikloje
- Klientų aptarnavimo metrikų diegimo ir matavimo žinios bei patirtis
- Klientų aptarnavimo kokybės valdymo patirtis
- Lyderystės savybės, leidžiančios ugdyti komandą ir padedančios siekti komandinių rezultatų
- Gebėjimas motyvuoti kolegas bei kurti puikią darbo aplinką, kurioje progresas yra tiek asmeninis, tiek profesinis tikslas
- Anglų kalbos žinios


Įmonė siūlo

- Aukšto savarankiškumo ir svarbos poziciją plokščioje
struktūroje
- Konkurencingą ir motyvuojantį atlygį bei sveikatos draudimą
- Šiuolaikišką darbo aplinką, motyvuotus ir kupinus ambicijų kolegas
- Kvalifikacijos kėlimo kursus, mokymus, konferencijas ir
kt. papildomas vertes


Informacija apie darbą:

Darbo vieta:
Vilnius
Darbo pobūdis:
visa darbo diena, darbuotojas
Galioja iki:
2017 m. rugpjūčio 11 d.
Įvestas:
2017 m. liepos 13 d.

CVMARKET.LT KLIENTAS

ndigroup yra vadovų ir specialistų paieškos partneris, veikiantis Baltijos šalyse. Mūsų klientė, turizmo ir IT technologinių sprendimų bendrovė Skrydžiai LT, kurianti sistemas turizmo sektoriui. Lietuvoje bendrovė valdo prekinį ženklą skrydziai, 2fly – Latvijoje, Estijoje, Suomijoje, Švedijoje, Danijoje, Norvegijoje, Vokietijoje, Graikijoje, Prancūzijoje, Ispanijoje, easyfly – Lenkijoje, bei Bulgarijoje. Plečiantis komandai ieškome naujo nario – klientų aptarnavimo vadovo (-ės), kuris bus atsakingas už klientų aptarnavimo skyriaus procesus, tikslų formavimą komandai, kokybės standartų diegimą ir skyriaus plėtrą.