2022-07-29 11:26:48

Klientų aptarnavimo vadybininkas (-ė)

CVMarket.lt klientas

Darbo aprašymas

- klientų aptarnavimas telefonu, el. paštu ir realaus laiko žinutėmis;
- klientų konsultavimas el. komercijos ir finansinių paslaugų srityse;
- el. komercijos projektų paraiškų tikrinimas ir paslaugų aktyvavimas;
- naujų klientų tapatybės tikrinimas ir registravimas sistemoje;

Reikalavimai

- ne mažiau nei 1 metų patirtis klientų aptarnavimo telefonu ir/ar el. paštu srityje;
- labai geri darbo kompiuteriu įgūdžiai ir greitas spausdinimas (akluoju būdu ~350 simbolių per minutę būtų privalumas, o pasiryžimas to išmokti - būtinumas);
- geros rusų arba anglų kalbų žinios;
- puikios žinios (raštu ir žodžiu) vienos iš : norvegų, lenkų, ispanų, vokiečių ar kitos rečiau naudojamos kalbos.

- patirtis finansų srityje.

Įmonė siūlo

- slenkantį darbo grafiką;
- reguliarius mokymus;
- realizuoti save tarptautinėje, greitai augančioje kompanijoje;
- gyvybės ir sveikatos draudimą;
- šaunią komandą, smagias pramogas su kolektyvu :)