klientų aptarnavimas telefonu, el. paštu ir realaus laiko žinutėmis;
klientų konsultavimas el. komercijos ir finansinių paslaugų srityse;
el. komercijos projektų paraiškų tikrinimas ir paslaugų aktyvavimas;
naujų klientų tapatybės tikrinimas ir registravimas sistemoje.
Reikalavimai
labai geri darbo kompiuteriu įgūdžiai ir greitas spausdinimas (akluoju būdu ~230 simbolių per minutę būtų privalumas, o pasiryžimas to išmokti - būtinumas);
puikios anglų ir rusų kalbų žinios;
patirtis klientų aptarnavimo srityje (privalumas);
kitų užsienio kalbų mokėjimas (privalumas).
Įmonė siūlo
galėsi planuoti savo laiką ir dirbti pagal iš anksto sudarytą, slenkantį darbo grafiką (darbo dienomis vakarais nuo 16 iki 22 ir pasirinktinai savaitgaliais, po 8 darbo valandas, slenkančiu grafiku tarp 8 ir 20 val.);
individualius mėnesinius papildomus priedus, priklausančius nuo darbo rezultatų;
tobulėjimo ir profesinio augimo galimybes;
profesionalią ir palaikančią komandą;
sveikus užkandžius ir gėrimus produktyvumui skatinti;
elektrinius paspirtukus, kuriais galėsi naudotis ne tik darbo metu, bet ir laisvalaikiu;
sporto salę, stalo tenisą, stalo futbolą, virtualios realybės akinius ir kitus privalumus.
Klausimai ir atsakymai
Užduokite klausimą:
Jūs galite pateikti klausimą darbdaviui. Klausimas atsiras skelbime iškart, kai tik darbdavys atsakys į jį. Lanktytojai negalės matyti jūsų el. pašto adreso.
Persiųsti
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.