klientų aptarnavimą telefonu, el. paštu ir realaus laiko žinutėmis;
klientų konsultavimą el. komercijos ir finansinių paslaugų srityse;
el. komercijos projektų paraiškų tikrinimą ir paslaugų aktyvavimą;
naujų klientų tapatybės tikrinimą ir registravimą sistemoje.
Reikalavimai
labai geri darbo kompiuteriu įgūdžiai ir greitas spausdinimas (akluoju būdu ~230 simbolių per minutę būtų privalumas, o pasiryžimas to išmokti - būtinumas);
puikios anglų ir rusų kalbų žinios;
patirtis klientų aptarnavimo srityje (privalumas);
kitų užsienio kalbų mokėjimas (privalumas).
Įmonė siūlo
dirbti slenkančiu darbo grafiku (5 dienos per savaitę, 1 savaitgalis per mėnesį, 8 darbo valandos per dieną, laikas nuo 8 iki 20 val.);
individualius mėnesinius papildomus priedus, priklausančius nuo darbo rezultatų;
tobulėjimo ir profesinio augimo galimybes;
profesionalią ir palaikančią komandą;
sveikus užkandžius ir gėrimus produktyvumui skatinti;
elektrinius paspirtukus, kuriais galėsi naudotis ne tik darbo metu, bet ir laisvalaikiu;
sporto salę, stalo tenisą, stalo futbolą, virtualios realybės akinius ir kitus privalumus.
Klausimai ir atsakymai
Užduokite klausimą:
Jūs galite pateikti klausimą darbdaviui. Klausimas atsiras skelbime iškart, kai tik darbdavys atsakys į jį. Lanktytojai negalės matyti jūsų el. pašto adreso.
Persiųsti
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.