Darbo aprašymas
• Bendravimas su klientais telefonu, el. laiškais, užtikrinant pozityvią kliento patirtį;
• Į biurą atvykstančių klientų priėmimas ir bendravimas su jais;
• Klientų konsultavimas visais kylančiais klausimais, problemų sprendimas bei informacijos suteikimas;
• Reikalingų dokumentų paruošimas ir administravimas;
• Informacijos suvedimas į vidinę duomenų bazę;
• Užsakymų (skelbimų, prenumeratos) priėmimas, įvedimas į įmonės kompiuterines sistemas.
• Į biurą atvykstančių klientų priėmimas ir bendravimas su jais;
• Klientų konsultavimas visais kylančiais klausimais, problemų sprendimas bei informacijos suteikimas;
• Reikalingų dokumentų paruošimas ir administravimas;
• Informacijos suvedimas į vidinę duomenų bazę;
• Užsakymų (skelbimų, prenumeratos) priėmimas, įvedimas į įmonės kompiuterines sistemas.
Reikalavimai
• Komunikabilumas ir organizuotumas;
• Geri darbo kompiuteriu įgūdžiai (MS Excel, MS Word);
• Gebėjimas greitai prisitaikyti prie naujovių;
• Kruopštumas;
• Iniciatyvumas ir noras tobulėti;
• Geri rašybos įgūdžiai.
• Geri darbo kompiuteriu įgūdžiai (MS Excel, MS Word);
• Gebėjimas greitai prisitaikyti prie naujovių;
• Kruopštumas;
• Iniciatyvumas ir noras tobulėti;
• Geri rašybos įgūdžiai.
Įmonė siūlo
• Įdomų ir dinamišką darbą nedidėlėje specialistų komandoje;
• Galimybę įgyti išskirtinę patirtį klientų aptarnavimo srityje;
• Profesinio tobulėjimo galimybes;
• Rinkos sąlygas atitinkantį atlyginimą;
• Visas socialinės garantijas.
• Galimybę įgyti išskirtinę patirtį klientų aptarnavimo srityje;
• Profesinio tobulėjimo galimybes;
• Rinkos sąlygas atitinkantį atlyginimą;
• Visas socialinės garantijas.