2022-07-29 11:26:48

KLIENTŲ APTARNAVIMO VADYBININKAS (-Ė)

CVMarket.lt klientas
Nuo 500 €/mėn. Prieš mokesčius

Darbo aprašymas

• Įmonės el. pašto administravimas.
• Įeinančių skambučių administravimas.
• Atsakinėjimas į klientų skundus tiek žodžiu, tiek raštu.
• Tiesioginio vadovo užduočių vykdymas.

Reikalavimai

• Puikūs bendravimo įgūdžiai ir atsakingas požiūris į darbą. • Mokėjimas išlikti ramiu ir dalykišku bendraujant su ne visada patenkintais klientais. • Gebėjimas organizuoti savo darbo laiką ir noras tobulėti. • Pageidautina aukštesnysis arba aukštasis išsilavinimas. • Geri darbo kompiuteriu įgūdžiai MS Office. • Komunikabilumas, kruopštumas, atidumas, orientacija į rezultatus. Naudingi įgūdžiai • Patirtis klientų aptarnavimų ir pardavimų srityje. • Geras anglų/rusų kalbos mokėjimas, (raštu ir žodžiu).

Įmonė siūlo

• Visas socialines garantijas. • Lankstų grafiką. • Atlyginimą priklausantį nuo darbo rezultatų. • Įdomų ir atsakingą darbą. • Puikią darbo aplinką. Papildoma informacija apie darbą: Darbo laikas: 4 val./per dieną. 0,5 etato. Atlyginimas: nuo 500 Lt (prieš mokesčius). Darbo vieta: Kaunas. Daugiau apie mus – www.mttc.lt Siunčiant CV prašome nurodyti į kokias pareigas pretenduojate.