Darbo aprašymas
Klientų aptarnavimo vadybininkas (-ė) prisijungs prie komandos darbui su didmeninės prekybos projektais viešojo (valstybinio) ir komercinio (statybos) sektoriaus segmentuose.
- Kontroliuoti laiku atliekamą prekių tiekimą pagal turimas sutartis;
- Rengti komercinius pasiūlymus;
- Rengti dokumentaciją (įgaliojimus, pažymas, kt);
- Pildyti duomenis, administruoti CRM;
- Įgavus kompetencijų vykdyti didmeninę prekybą, įsijungti į realizacijos projektus;
- Vykdyti einamuosius klientų užsakymus (užsakyti, rezervuoti prekes ir organizuoti prekių pristatymą).
- Kontroliuoti laiku atliekamą prekių tiekimą pagal turimas sutartis;
- Rengti komercinius pasiūlymus;
- Rengti dokumentaciją (įgaliojimus, pažymas, kt);
- Pildyti duomenis, administruoti CRM;
- Įgavus kompetencijų vykdyti didmeninę prekybą, įsijungti į realizacijos projektus;
- Vykdyti einamuosius klientų užsakymus (užsakyti, rezervuoti prekes ir organizuoti prekių pristatymą).
Reikalavimai
Savybės:
- Darbuotojas gali neturėti darbo patirties, tačiau turi būti atkaklus, siekiantis greitai tapti naudingu komandoje.
- Racionalus mąstymas, atsakingumas, iniciatyvumas.
Kompetencijos:
- Užtikrintas naudojimasis pagrindinėmis kompiuterinėmis programomis; MS Office, CRM, naršyklės, etc.
- Aukštasis (-ne) universitetinis išsilavinimas.
- Darbuotojas gali neturėti darbo patirties, tačiau turi būti atkaklus, siekiantis greitai tapti naudingu komandoje.
- Racionalus mąstymas, atsakingumas, iniciatyvumas.
Kompetencijos:
- Užtikrintas naudojimasis pagrindinėmis kompiuterinėmis programomis; MS Office, CRM, naršyklės, etc.
- Aukštasis (-ne) universitetinis išsilavinimas.
Įmonė siūlo
- Įdomų, dinamišką ir pastovų darbą Kauno mieste;
- Darbą jaunatviškame kolektyve;
- Visas galimybes augti kartu su įmone.
- Darbą jaunatviškame kolektyve;
- Visas galimybes augti kartu su įmone.