
Klientų aptarnavimo vadybininkas (-ė) telefonu
Darbo aprašymas
* aktyvus bendravimas su klientais telefonu (darbas su įeinančiais skambučiais);
* pasiūlymų teikimas apie įmonės teikiamas paslaugas.
Reikalavimai
* aukštasis arba aukštesnysis išsilavinimas - gali būti studentai;;
* telekomunikacinių paslaugų išmanymas/klientų aptarnavimo patirtis būtų didelis privalumas;
* taisyklinga šnekamoji lietuvių kalba, geros rusų kalbos žinios;
* geri darbo kompiuteriu įgūdžiai;
* dalykinio bendravimo įgūdžiai, komunikabilumas, orientacija į klientą.
Įmonė siūlo
* mokymus ir profesinio tobulėjimo galimybes;
* atsakingą ir perspektyvų darbą profesionalioje komandoje;
* bazinį atlyginimą ir priedus.
Papildoma informacija
* darbas slenkančiu grafiku, galimyb derinti su studijomis.
*CV ir motyvacinį laišką siųsti el. paštu inesa.ruzgaite@simplika.lt