2022-07-29 11:26:48

Klientų aptarnavimo vadybininkas (-ė)

CVMarket.lt klientas

Darbo aprašymas

- klientų aptarnavimas telefonu, el. paštu ir realaus laiko žinutėmis;
- klientų konsultavimas el. komercijos ir finansinių paslaugų srityse;
- el. komercijos projektų paraiškų tikrinimas ir paslaugų aktyvavimas;
- naujų klientų tapatybės tikrinimas ir registravimas sistemoje;
- paslaugų pardavimas esamiems ir besidomintiems klientams.

Reikalavimai

- ne mažiau nei 3 metų patirtis klientų aptarnavimo telefonu ir/ar el. paštu srityje
(patirtis finansų sektoriuje būtų privalumas);
- labai geri darbo kompiuteriu įgūdžiai ir greitas spausdinimas (akluoju būdu ~ 380 simbolių per minutę būtų privalumas);
- anglų bei rusų kalbų žinios.

Įmonė siūlo

- lankstų slenkantį darbo grafiką; - reguliarius mokymus; - gyvybės ir sveikatos draudimą; - jauną ir linksmą komandą, reguliarias pramogas su kolektyvu :)
Kita informacija
Jei atitinki reikalavimus ir nekantrauji įsilieti į mūsų kolektyvą, prašome atsiųsti savo CV. Informuosime tik atrinktus kandidatus, bet dėkingi būsime visiems atsiuntusiems savo CV.