
KLIENTŲ APTARNAVIMO VADYBININKAS (-Ė)
Darbo aprašymas
Prekybos parduotuvėje organizavimas – klientų konsultavimas ir aptarnavimas, papildomo pirkimo skatinimas;
Prekių asortimento kontrolė, savalaikis užsakymų formavimas asortimento papildymui;
Prekių sandėliavimo priežiūra, likučių apskaita;
Pagalba pardavimo vadybininkams.
Reikalavimai
Aukštasis arba aukštesnysis išsilavinimas (transporto inžinerija būtų privalumas);
Panašaus darbo patirtis;
Darbo kasos aparatu įgūdžiai;
Gebėjimas priimti sprendimus, atsakingas požiūris, įtaigumas, komunikabilumas.
Įmonė siūlo
Priedus prie atlyginimo už ilgalaikių ir trumpalaikių tikslų pasiekimą;
Galimybę tobulėti, siekiant profesinių ir asmeninių ambicijų įgyvendinimo.
Papildoma informacija
Gyvenimo aprašymų (CV), su nuoroda „Klientų aptarnavimo vadybininkas Vilniuje“, laukiame el. paštu atrankos@humanfactory.lt.
Konfidencialumą garantuojame. Apie tolimesnę atrankos eigą informuosime tik atrinktus kandidatus.