Įeinančių skambučių valdymas ir klientų konsultavimas (telefonu ir biure)
Klientų poreikių išsiaiškinimas ir palankiausio sprendimo pasiūlymas
Užklausų administravimas, sutarčių pratęsimas
Reikalavimai
Klientų aptarnavimo/pardavimų patirtis (pardavimų patirtis telekomunikacijų srityje – didelis privalumas)
Geri komunikaciniai įgūdžiai, derybų patirtis
Orientaciją į rezultatą, aktyvumas, savarankiškumas
Taisyklinga lietuvių kalba, rusų kalbos įgūdžiai didelis privalumas
Įmonė siūlo
Įdomų ir atsakingą darbą perspektyvioje, sparčiai augančioje įmonėje
Motyvuojantį atlyginimą ir priedus už pasiektus rezultatus
Karjeros, asmeninio bei profesinio tobulėjimo galimybes
Įmonių grupės nuolaidų paketą, nemokamą automobilio parkavimą
Jaunatvišką, veržlų ir draugišką kolektyvą
Visas efektyviam darbui reikalingas priemones
Klausimai ir atsakymai
Užduokite klausimą:
Jūs galite pateikti klausimą darbdaviui. Klausimas atsiras skelbime iškart, kai tik darbdavys atsakys į jį. Lanktytojai negalės matyti jūsų el. pašto adreso.
Persiųsti
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.