Ar norite tapti Mano Kaunas klientų aptarnavimo dalimi? Ieškome klientų aptarnavimo vadybininkės(-o)
Jūsų pagrindinės užduotys:
Kokybiškai ir profesionaliai bendrauti su klientais įvairiais klausimais telefonu.
Identifikuoti klientų poreikius, operatyviai ieškoti Jiems geriausių sprendimų užtikrinant pozityvią kliento patirtį.
Priimti kuo daugiau sėkmingų skambučių.
Savitarnos užklausų atlikimas ir administravimas.
Reikalavimai
Klientų aptarnavimo patirtis.
Puikūs bendravimo įgūdžiai bei gebėjimas valdyti stresines situacijas.
Logiškas mąstymas, gebėjimas valdyti daug informacijos vienu metu.
Atsakingumas, atidumas, greita orientacija.
Puikūs kompiuteriniai įgūdžiai.
Įmonė siūlo
Ilgalaikį darbą draugiškame kolektyve, visas darbui reikalingas priemones.
Darbo laikas: 08:00 - 17:00 val. darbo dienomis, penktadieniai trumpesni, savaitgaliai laisvi.
Vertingą patirtį klientų aptarnavimo srityje.
Papildomus priedus, priklausančius nuo pasiektų darbo rezultatų.
Klausimai ir atsakymai
Užduokite klausimą:
Jūs galite pateikti klausimą darbdaviui. Klausimas atsiras skelbime iškart, kai tik darbdavys atsakys į jį. Lanktytojai negalės matyti jūsų el. pašto adreso.
Persiųsti
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.