2025-01-23 11:16:08

Klientų aptarnavimo vadybininkas (telefonu)

CVMarket.lt klientas
1500 - 1650 €/mėn. Prieš mokesčius

Ar norite tapti Mano Kaunas klientų aptarnavimo dalimi? Ieškome klientų aptarnavimo vadybininkės(-o)

Jūsų pagrindinės užduotys:

  • Kokybiškai ir profesionaliai bendrauti su klientais įvairiais klausimais telefonu.
  • Identifikuoti klientų poreikius, operatyviai ieškoti Jiems geriausių sprendimų užtikrinant pozityvią kliento patirtį.
  • Priimti kuo daugiau sėkmingų skambučių.
  • Savitarnos užklausų atlikimas ir administravimas.

Reikalavimai

  • Klientų aptarnavimo patirtis.
  • Puikūs bendravimo įgūdžiai bei gebėjimas valdyti stresines situacijas.
  • Logiškas mąstymas, gebėjimas valdyti daug informacijos vienu metu.
  • Atsakingumas, atidumas, greita orientacija.
  • Puikūs kompiuteriniai įgūdžiai.

Įmonė siūlo

  • Ilgalaikį darbą draugiškame kolektyve, visas darbui reikalingas priemones.
  • Darbo laikas: 08:00 - 17:00 val. darbo dienomis, penktadieniai trumpesni, savaitgaliai laisvi.
  • Vertingą patirtį klientų aptarnavimo srityje.
  • Papildomus priedus, priklausančius nuo pasiektų darbo rezultatų.