• Kokybiškai aptarnauti esamus ir naujus klientus, kurti su jais ilgalaikius santykius;
• Koordinuoti produkto užsakymą nuo užklausos iki jo gamybos ir pristatymo klientui;
• Suvesti būtiną informaciją apie klientus ir jų užsakymus į verslo valdymo sistemas.
Reikalavimai
Pozicijai geriausiai tiktumėte, jeigu Jūs:
• Esate įgijęs (-usi) aukštąjį išsilavinimą;
• Turite bent 1 m. patirtį klientų aptarnavimo srityje;
• Puikiai mokate anglų kalbą (žodžiu ir raštu);
• Esate atsakingas, komunikabilus bei pasižymite puikiais probleminių situacijų valdymo gebėjimais.
Įmonė siūlo
• Konkurencingą bazinį atlyginimą ir nuo darbo rezultatų priklausančius priedus;
• Nuolatinius mokymus;
• Visas socialines garantijas.
Klausimai ir atsakymai
Užduokite klausimą:
Jūs galite pateikti klausimą darbdaviui. Klausimas atsiras skelbime iškart, kai tik darbdavys atsakys į jį. Lanktytojai negalės matyti jūsų el. pašto adreso.
Persiųsti
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.