Darbo aprašymas
• Klientų aptarnavimas telefonu;
• Klientų konsultavimas finansinių produktų pasirinkimo klausimais;
• Nuotolinė pagalba klientams teikiant paskolų paraiškas internetu;
• Klientų aptarnavimo kokybės užtikrinimas.
• Klientų konsultavimas finansinių produktų pasirinkimo klausimais;
• Nuotolinė pagalba klientams teikiant paskolų paraiškas internetu;
• Klientų aptarnavimo kokybės užtikrinimas.
Reikalavimai
• Turi aukštąjį/aukštesnįjį išsilavinimą arba esi paskutinių kursų studentas(-ė);
• Turi gerus bendravimo įgūdžius, bei sugebi ne tik klausytis, bet ir girdėti;
• Gebi sudėtingus dalykus paaiškinti paprastai;
• Turi gerus vadybinius įgūdžius;
• Turi gerus bendravimo įgūdžius, bei sugebi ne tik klausytis, bet ir girdėti;
• Gebi sudėtingus dalykus paaiškinti paprastai;
• Turi gerus vadybinius įgūdžius;
Įmonė siūlo
• Konkurencingą atlyginimą ir priedą už pasiektus rezultatus;
• Mokymus;
• Draugišką kolektyvą, skanią kavą ir malonią darbo aplinką.
• Mokymus;
• Draugišką kolektyvą, skanią kavą ir malonią darbo aplinką.