2022-07-29 11:26:48

Klientų aptarnavimo vadybininkė (-as) - apskaitininkė (-as) (tarptautinė kompanija) (darbas iš namų)

CVMarket.lt klientas
1500 - 1800 €/mėn. Prieš mokesčius

Darbo aprašymas

Mūsų klientei – ilgus metus sėkmingai dirbančiai tarptautinei korporacijai, pasitelkiančiai naujausiais technologijas, gaminančiai inovatyvų produktą, šiuo metu ieškoma (-as) Klientų aptarnavimo vadybininkė (-as) - apskaitininkė (-as), kurios (-io) atsakomybės bus:

  • Sutarčių, užsakymų ir kitų įmonės dokumentų rengimas ir administravimas, sklandžios komunikacijos su padaliniais kitose šalyse užtikrinimas, klientų / tiekėjų užklausų administravimas telefonu, el. paštu, CRM;
  • Sandėlio likučių stebėjimas, logistikos procesų koordinavimas (reikalingų dokumentų rengimas, transporto užsakymas ir kt.);
  • Buhalterinės apskaitos duomenų rengimas, pagalba įmonės vyriausiajam buhalteriui.

Reikalavimai

  • Aukštasis išsilavinimas (pageidautina buhalterijos, finansų, verslo administravimo ir pan. srityse);
  • Būtina panašaus darbo patirtis (buhalterijos, administravimo srityse);
  • Geri darbo kompiuteriu įgūdžiai (Excel, privalumas MS Dynamics AX);
  • Labai geros anglų kalbos žinios (raštu, žodžiu);
  • Pareigingumas, atsakingumas, iniciatyvumas, komunikabilumas, kruopštumas, sąžiningumas, savarankiškumas;
  • Gebėjimas paskirstyti prioritetus.

Įmonė siūlo

Įdomų, atsakingą darbą tarptautinėje aplinkoje, profesinio tobulėjimo galimybes, lankstų darbo grafiką ir galimybę dirbti iš namų, visas darbui reikalingas priemones bei mokymus. Konkurencingą atlyginimą.

Priklausomai nuo patirties ir kompetencijos, darbo užmokestis (prieš mokesčius) 1500 - 1800 €.