PERSONALO AKADEMIJOS (personaloakademija.lt - daugiau įvairių darbo skelbimų) klientė – Austrijos kapitalo 19-os įmonių grupei priklausanti dukterinė kompanija, tiekianti maisto ir farmacijos pramonei specializuotus maisto bei farmacijos ingredientus.
Įmonių grupė jau 60 metų sėkmingai veikia ir yra viena pirmaujančių savo sektoriaus tiekėjų Vakarų, Centrinėje ir Rytų Europoje.
Darbo aprašymas
- Komercinių pasiūlymų rengimas;
- Klientų užsakymų, sutarčių administravimas, suvedimas į vidinę sistemą;
- Prekių tiekimo logistikos ir transporto organizavimas, sąskaitų tikrinimas;
- Klientų atsiskaitymų už pristatytas prekes administravimas;
- Dokumentų apskaitai ruošimas, pateikimas ir archyvavimas;
- Kasdienė komunikacija anglų ir rusų kalba su gamintojais, klientais, motininės ir dukterinių įmonių kolegomis;
- Pagalba Techninių pardavimų vadovui-technologui, organizuojant seminarus ir mokymus.
Reikalavimai
- Aukštesnysis/ aukštasis išsilavinimas;
- 2+ metų darbo patirtis klientų aptarnavimo, prekybos/ pardavimų/ pirkimų/ logistikos srityse;
- Geras anglų ir rusų kalbų mokėjimas (raštu ir žodžiu);
- Procesų ir kokybės valdymo sistemų išmanymas - privalumas (kompetencija naudinga kitam karjeros etapui);
- Puikūs darbo kompiuteriu įgūdžiai (MS Office).
Įmonė siūlo
- 1100-1200 eurų/ mėn. neto atlyginimą;
- Metinius priedus ir kitas papildomas naudas;
- Nuolatinį mokymąsi, kvalifikacijos kėlimo kursus ir karjeros perspektyvas.
- Jaukią įmonės aplinka ir draugišką kolektyvą.