Slaugos padalinio klientų konsultavimas (telefonu, susitikimų metu) ir išsamios informacijos teikimas
Visapusiškas klientų aptarnavimas nuo jų kreipimosi momento iki atvykimo į slaugos stacionaro padalinį (įskaitant klientų srautų valdymą, hospitalizacijų organizavimą ir pagalbą klientams buvimo slaugos padalinyje metu)
Aktyvus bendradarbiavimas su partneriais ir kitomis sveikatos priežiūros įstaigomis
Bendradarbiavimas su kolegomis, siekiant užtikrinti aukščiausio lygio klientų aptarnavimą
Klientų konsultavimas ruošiant dokumentus socialiniai globai gauti
Priskirtų vidinių projektų valdymas
Ataskaitų ir dokumentacijos ruošimas, tvarkymas
Reikalavimai
Aukštasis išsilavinimas (privalumas – socialinio darbo srityje)
Panašaus darbo patirtis (privalumas)
Mokėjimas efektyviai organizuoti darbą tiek komandoje, tiek savarankiškai
Puikias darbo sąlygas pas vieną iš geriausių sveikatos priežiūros srities darbdavių
Šiuolaikišką požiūrį į darbo organizavimą
Draugišką aplinką bei profesionalią ir patyrusią komandą
Įvairius darbuotojų skatinimo priedus
Atlyginimą nuo 1200 EUR (prieš mokesčius)
Klausimai ir atsakymai
Užduokite klausimą:
Jūs galite pateikti klausimą darbdaviui. Klausimas atsiras skelbime iškart, kai tik darbdavys atsakys į jį. Lanktytojai negalės matyti jūsų el. pašto adreso.
Persiųsti
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.