Darbo aprašymas
Klientų informavimas, informacijos teikimas telefonu ir elektroniniu paštu vokiečių kalba, įeinančių skambučių kontrolė, pagalba klientams ir jų atstovavimas, sprendžiant iškilusias problemas, bendrų komandos tikslų įgyvendinimas.
Reikalavimai
• Aukštasis išsilavinimas;
• puikus vokiečių kalbos mokėjimas;
• anglų kalbos mokėjimas būtų – privalumas;
• darbo kompiuteriu įgūdžiai;
• puikūs bendravimo įgūdžiai, kruopštumas, atsakingumas, operatyvumas, siekis tobulėti ir mokytis.
• puikus vokiečių kalbos mokėjimas;
• anglų kalbos mokėjimas būtų – privalumas;
• darbo kompiuteriu įgūdžiai;
• puikūs bendravimo įgūdžiai, kruopštumas, atsakingumas, operatyvumas, siekis tobulėti ir mokytis.
Įmonė siūlo
Darbą tarptautinėje šiuolaikiškoje aplinkoje, profesinio tobulėjimo galimybes ir mokymus, lankstų darbo grafiką, konkurencingas darbo užmokesčio sąlygas.