
Klientų aptarnavimo vadybininko (-ės)
Darbo aprašymas
Klientų informavimas, informacijos teikimas telefonu ir elektroniniu paštu, įeinančių skambučių kontrolė, pagalba klientams ir jų atstovavimas, sprendžiant iškilusias problemas, bendrų komandos tikslų įgyvendinimas.
Reikalavimai
aukštasis išsilavinimas;
puikus anglų kalbos mokėjimas;
vienos iš kalbų - švedų, norvegų, danų - mokėjimas;
darbo kompiuteriu įgūdžiai;
puikūs bendravimo įgūdžiai, atsakingumas, operatyvumas, siekis tobulėti ir mokytis.
Įmonė siūlo
Darbą tarptautinėje šiuolaikiškoje aplinkoje, profesinio tobulėjimo galimybes ir mokymus užsienyje, lankstų darbo grafiką, konkurencingas darbo užmokesčio sąlygas.
Papildoma informacija
Gyvenimo aprašymą ir motyvacijos laišką su nuoroda Klientų aptarnavimo vadybininkas (-ė) siųsti el. paštu: vilnius@noriudarbo.lt arba faksu: 8 5 2784064. Telefonas pasiteiravimui: 8 5 2691076, kontaktinis asmuo - Asta . Konfidencialumą garantuojame.