Būsi atsakingas už:
- atsakymą į klientų užklausas telefonu, el. paštu ir live chat pagalba;
- klientų pastebėjimų, įžvalgų ir pasiūlymų apibendrinimą;
- informacijos apie klientų užklausas teikimą kitiems skyriams;
- naujų idėjų ir metodikų pritaikymą gerinant klientų aptarnavimą.
Reikalavimai
Mes ieškome kolegos, kuris:
- puikiai mokėtų lietuvių kalbą, anglų arba rusų kalbų mokėjimas raštu ir žodžiu būtinas;
- būtų komunikabilus, organizuotumas, atsakingas;
- galėtų dirbti pamaininiu darbo grafiku.
Laikome privalumu, jei turit:
- socialinių tinklų žinių;
- patirtį dirbant su CRM, TVS sistemomis.
Įmonė siūlo
- atsakingą, įdomų darbą perspektyvioje ir sparčiai augančioje tarptautinėje kompanijoje;
- jaukią ir malonią darbo aplinką miesto centre, biure;
- profesinio tobulėjimo ir tarptautinės karjeros galimybes.
Klausimai ir atsakymai
Užduokite klausimą:
Jūs galite pateikti klausimą darbdaviui. Klausimas atsiras skelbime iškart, kai tik darbdavys atsakys į jį. Lanktytojai negalės matyti jūsų el. pašto adreso.
Persiųsti
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.