2022-07-29 11:26:48

KLIENTŲ PATIRČIŲ ANALITIKAS (-Ė)

CVMarket.lt klientas

Darbo aprašymas

• Organizuosi ir kuruosi klientų aptarnavimo kokybės tyrimų, užsakomų iš išorės, procesą;
• Analizuosi tyrimų rezultatus, teiksi išvadas ir įžvalgas, prisidėsi prie veiksmų inicijavimo klientų pasitenkinimui didinti;
• Konsultuosi ir ugdysi įmonės darbuotojus klientų aptarnavimo srityje, stiprinsi orientacijos į klientą kultūrą visoje organizacijoje.

Reikalavimai

• Esi įgijęs aukštąjį universitetinį išsilavinimą;
• Esi dirbęs klientų patirties valdymo, kokybės valdymo srityje (patirtis dirbant su klientų tyrimais būtų privalumas);
• Turi puikius analitinius gebėjimus, gebi rinkti, sisteminti, analizuoti didelius duomenų kiekius, teikti išvadas bei rekomendacijas;
• Turi gerus darbo MS Office pagrindinėmis programomis įgūdžius;
• Gebi dirbti komandoje, esi iniciatyvus ir atkaklus siekiant bendro tikslo.

Įmonė siūlo

• Įdomų, dinamišką, pilną iššūkių darbą;
• Galimybę įgyvendinti profesinius tikslus patikimoje ir perspektyvioje organizacijoje;
• Talentingų ir ambicingų vadovų ir kolegų komandą.

Apie atrankos rezultatus informuosime tik į pokalbį pakviestus kandidatus. Konfidencialumą garantuojame.
Kandidatuodami Jūs pateikiate savo asmens duomenis akcinei bendrovei Lietuvos paštui. Šie asmens duomenys tvarkomi atrankos į bendrovės darbuotojus vykdymo tikslu ir sutikimo pagrindu iki atrankos proceso pabaigos. Pozicijų, į kurias atranka vykdoma nuolat ir nenutrūkstamai, atveju Jūsų pateikti asmens duomenys bus saugomi 1 metus nuo duomenų gavimo dienos. Informacija apie šias pareigybes ir kita informacija apie asmens duomenų tvarkymą: https://www.post.lt/lt/privatumo-politika