2022-07-29 11:26:48

Klientų patirčių valdymo departamento Projekto vadovas (-ė)

CVMarket.lt klientas
2600 - 3000 €/mėn. Prieš mokesčius

Darbo aprašymas

Laukiančios atsakomybės:

  • Inicijuosi klientų patirties vertinimo tyrimus, jų rezultatų ir kitų turimų duomenų analizę, teiksi įžvalgas ir inicijuosi veiksmus sutartų pokyčių įgyvendinimui;
  • Teiksi bei įgyvendinsi idėjas, kurios gerintų klientų patirtį, didintų jų pasitenkinimą bei lojalumą;
  • Inicijuosi ir įgyvendinsi projektus, susijusius su geresne teikiamų paslaugų kokybe, klientų patirties gerinimu;
  • Konsultuosi bei ugdysi įmonės darbuotojus klientų aptarnavimo srityje, stiprinsi orientacijos į klientą kultūrą visoje organizacijoje;
  • Prisidėsi kuriant klientų aptarnavimo kokybės sistemą ir rūpinsiesi tolimesne kontrole.

Reikalavimai

Mes tikimės:

  • Esi įgijęs (-usi) aukštąjį universitetinį išsilavinimą;
  • Turi patirties projektų valdymo/paslaugų vystymo srityse (patirtis klientų patirčių valdymo arba kokybės valdymo srityje – privalumas);
  • Gebi analizuoti, apibendrinti duomenis ir jais remiantis teikti rekomendacijas, pasiūlymus;
  • Pasižymi analitiniu mąstymu, veiklos planavimo ir valdymo įgūdžiais, orientacija į rezultatą;
  • Gebi sklandžiai komunikuoti bei turi gerus pristatymo įgūdžius;
  • Pasižymi stipriais bendradarbiavimo įgūdžiais, noru mokytis ir tobulėti, nevengi pokyčių, turi stiprų atsakomybės ir „šeimininkiškumo" jausmą.

Įmonė siūlo

Mes siūlome:

  • Prisidėti prie šiuolaikinio Lietuvos pašto kūrimo ir karjeros galimybes vienoje didžiausių Lietuvos bendrovių;
  • Profesinę patirtį plėtrą Baltijos regione įgyvendinančioje bendrovėje;
  • Nuolatinį kvalifikacijos kėlimą mokymuose ir seminaruose;
  • Lankstų darbo grafiką ir galimybę dalį laiko dirbti nuotoliu;
  • Nuolaidas bendrovės ir kitų kompanijų produktams;
  • Draudimą nuo nelaimingų atsitikimų;
  • Automobilio stovėjimo vietą biure Vilniuje.

Konfidencialumą garantuojame. Apie atrankos rezultatus informuosime tik į pokalbį pakviestus kandidatus.

Siekiant užtikrinti, kad akcinėje bendrovėje Lietuvos pašte dirbtų patikimi, sąžiningi ir nepriekaištingos reputacijos asmenys, galime paprašyti pateikti papildomą informaciją. Išsamiau apie tai ir Jūsų asmens duomenų tvarkymą: www.lietuvospastas.lt/privatumo-pranesimas.

AB Lietuvos paštas užtikrina lygias galimybes nediskriminuojant dėl rasės, religijos, lyties, seksualinės orientacijos ar seksualinės tapatybės, amžiaus, negalios ar dėl kitų su darbo vykdymu tiesiogiai nesusijusių požymių.