https://www.cvmarket.lt/618285

Šis darbo pasiūlymas jau nebegalioja.

Neliūdėkite, tūkstančiai naujų darbo pasiūlymų laukia Jūsų CV!

Naujausi skelbimai
Darbo skelbimo numeris #618285

Klientų patirties specialistas (-ė) B2C skambučių centre – įeinantys klientų kreipiniai

CVMarket.lt klientas
Kaunas
Darbo skelbimas negalioja

Darbo aprašymas

    Klientų patirties ir kokybės užtikrinimo komandai reikalingas pastiprinimas! Esu Ilona Rusakevič – šios komandos vadovė. Didžiuojuosi savo komanda ir jos nariais, kurių kiekvienas yra ypatingas ir didžiai prisideda prie mūsų klientų geresnio ir patogesnio aptarnavimo bei efektyvesnio FO kolegų darbo.

    Tavo naujas iššūkis?

    Tapti klientų patirties ir kokybės partneriu B2C skambučių centrui. Būdamas (-a) šioje rolėje prisidėsi prie kanalo klientų patirties ir išskirtinio jų aptarnavimo strategijos kūrimo bei įgyvendinimo. Analizuosi klientų grįžtamąjį ryšį, identifikuosi nepasitenkinimo priežastis, ieškosi naujų galimybių ir inicijuosi gerinimo veiksmus.

    Gilintis į kanalo procesus, sutarimus bei procedūras ir inicijuoti pokyčius siekiant geresnio klientų aptarnavimo. Bendradarbiauti su kanalo komandų vadovais siekiant aukščiausios kokybės klientų aptarnavimo, procesų efektyvinimo ir optimizavimo srityse, inicijuoti ir koordinuoti projektus.

    Busi nuolat įtraukiamas į kanalo bei įmonės pokyčius, kurie turi įtakos klientų patirčiai. Dirbsi su klientų aptarnavimo kokybės įrankiais: NPS analitika, pokalbių perklausos, standarto vykdymas, klientų kreipinių analitika. Rengsi apžvalgas, ataskaitas ir pristatysi jas skirtingų lygių vadovams.

    Tavo patirtis ir žinios?

    Turi patirties tiesioginio darbo su klientais, gerai žinai ir supranti skambučių centro aptarnavimo procesus – paslaugų ir sąskaitų. Gedimų dalies išmanymas būtų didelis privalumas. Gebi dirbti su dideliu kiekiu informacijos, ją rinkti, agreguoti, identifikuoti tobulintinas vietas bei inicijuoti gerinimo veiksmus.

    Tau įdomu gilintis į vykstančius procesus bei darbo principus, ieškai sprendimų kaip juos galima efektyvinti. Žinai kas yra klientų aptarnavimo standartas, kokia jo kuriama vertė ir kaip turi būti dirbama.

    Žinai kas yra NPS, kaip yra matuojamas, gebi identifikuoti klientų patirties spragas ir galimybes. Drąsiai imiesi iniciatyvos kilusioms problemos spręsti, prisiimi savininkystę ir užtikrinti, kad viskas būtų atlikta iki galo kokybiškai. Mėgsti struktūrą, tvarką ir aiškius sutarimus, turi projektų / iniciatyvų valdymo žinias.

    Moki savarankiškai dėlioti savo darbo tikslus bei prioritetus, atitinkančius įmonės kryptį ir tikslus. Turi patirties dirbant su skirtingų lygių organizacijos kolegomis. Scena ir viešas kalbėjimas tavęs negąsdina. Moki dirbti individualiai ir komandoje.

    Lengvai prisitaikai prie kintančių sąlygų ir prioritetų bei priimi pokyčius pozityviai. Esi orientuotas į klientą ir jo poreikius. Turi puikius analitinius, komunikacijos ir sprendimų priėmimo gebėjimus.

    Tavo asmenybė?

  • Komandos žaidėjas

  • Orientuotas į klientą ir rezultatą

  • Veržlus ir ambicingas

  • Gebi analizuoti duomenis, procesus ir ieškoti tobulintinų vietų

  • Noriai bendradarbiauji, esi atviras naujovėms bei pokyčiams

  • Tavo patirtis?

  • Ryšių su klientais valdymas

  • Komunikacija su klientais

  • Vadovavimas komandai

  • Darbas su klientų grįžtamojo ryšio analitika

  • Projektų, iniciatyvų valdymas

  • Ką gausi prisijungęs (-usi) prie Telia?

    Mes tikime, kad žmonės geriausiai atsiskleidžia į tikslus orientuotoje bei vertybėmis pagrįstoje kultūroje – sveikas (-a) atvykęs (-usi) į „Telia“ - tavo naujų didelių galimybių namus. Prisijungęs (-usi) prie mūsų, tu būsi svarbi įdomios kelionės dalis „Telia“ tampant naujos kartos telekomunikacijų kompanija. Pažadame tau, kad šioje kelionėje padėsime augti tiek profesiškai, tiek kaip asmenybei. Mes tikime asmenine lyderyste, todėl pats (-i) būsi atsakingas (-a) už savirealizaciją bei puikiausių rezultatų pasiekimą. IT ir telekomunikacijos nėra tik mūsų verslas – tai, tuo pačiu, ir mūsų didžiausia aistra, tad prisijungęs (-usi) prie talentingų žmonių komandos prisidėsi ne tik prie efektyvesnio verslo, bet ir geresnio gyvenimo sprendimų kūrimo.

    Dirbdamas šioje pozicijoje gausi bazinį atlygį, kuris prasideda nuo 1700 - 2100 Eur (neatskaičius mokesčių). Taip pat šioje pozicijoje dirbantys kolegos gauna metinius priedus, kurių dydis priklauso nuo pasiektų tavo ir kompanijos rezultatų. Taip pat kiekvienam darbuotojui "Telia" turi parengusi papildomų naudų krepšelį į kurį įeina:

  • Sveikatos draudimas ir papildomas pensijų kaupimas;

  • Įvairios nuolaidos Telia paslaugoms ir prekėms, taip pat ir išskirtiniai partnerių pasiūlymai;

  • Papildomos atostogų dienos;

  • Lanksčios darbo sąlygos;

  • Asmeninis ir profesinis augimas, dalyvaujant vidinėse mokymų programose;

  • Kūrybiška ir jauki darbo aplinka;

  • 20 000 nuostabių kolegų iš Skandinavų ir Baltijos šalių.

  • Sudomino? Jeigu nori tapti mano komandos nariu, atsiųsk savo gyvenimo aprašymą! Nori sužinoti daugiau? Skambink man telefonu +370 67448973 arba rašyk el. paštu.  

    Drąsiai kreipkis!


Darbo skelbimo numeris
#618285
Jūs kandidatuojate į:
Klientų patirties specialistas (-ė) B2C skambučių centre – įeinantys klientų kreipiniai
Jūs būsite nukreipti į kitą portalą. Sekite ten esančias kandidatavimo instrukcijas. Sėkmės!
Jūs būsite nukreipti į kitą portalą. Sekite ten esančias kandidatavimo instrukcijas. Sėkmės!