2022-07-29 11:26:48

Klientų patirties specialistas (-ė)

CVMarket.lt klientas

Darbo aprašymas

Klientų patirties ir kokybės užtikrinimo komandai reikalingas pastiprinimas! Esu Ilona Rusakevič – šios komandos vadovė. Didžiuojuosi savo komanda ir jos nariais, kurių kiekvienas yra ypatingas ir didžiai prisideda prie mūsų klientų geresnio ir patogesnio aptarnavimo.

Tavo naujas iššūkis?

Prisidėti prie organizacijos klientų patirties ir išskirtinio aptarnavimo strategijos kūrimo bei įgyvendinimo. Analizuoti klientų grįžtamąjį ryšį, identifikuoti nepasitenkinimo priežastis ir inicijuoti gerinimo veiksmus kanaluose (salonai, skambučių centras, inžinieriai). Gilintis į organizacijos procesus, sutarimus bei procedūras ir inicijuoti pokyčius siekiant geresnio klientų aptarnavimo. Bendradarbiauti su kanalų komandų vadovais siekiant kokybiško klientų aptarnavimo, probleminių klientų atvejų sprendimo;
Busi nuolat įtraukiamas į įmonės pokyčius, kurie turi įtakos klientų patirčiai. Dirbsi su klientų aptarnavimo kokybės įrankiais: NPS analitika, pokalbių perklausos, standarto vykdymas; pateikti įžvalgas. Rengsi apžvalgas, ataskaitas ir pristatysi jas skirtingų lygių vadovams.

Reikalavimai

Koks esi tu?

Moki savarankiškai dėlioti savo darbo tikslus bei prioritetus, atitinkančius įmonės kryptį ir tikslus. Turi patirties dirbant su skirtingų lygių organizacijos kolegomis. Scena ir viešas kalbėjimas tavęs negąsdina. Imiesi iniciatyvos, išsakai savo nuomonę ir girdi kitus. Moki dirbti individualiai ir komandoje.
Lengvai prisitaikai prie kintančių sąlygų ir prioritetų bei priimi pokyčius pozityviai. Esi orientuotas į klientą ir jo poreikius. Turi puikius analitinius, komunikacijos ir sprendimų priėmimo gebėjimus. Žinai, kas yra klientų patirties, kaip ji kuriama.

Tavo asmenybė?

- Komandos žaidėjas
- Orientuotas į klientą
- Veržlus ir ambicingas
- Patinka dirbti su duomenimis
- Noriai bendradarbiauji, esi atviras ir mėgsti pokyčius

Tavo patirtis?

- Ryšių su klientais valdymas
- Komunikacija su klientais
- Vadovavimas komandai
- Darbas su klientų grįžtamojo ryšio analitika
- Projektų, iniciatyvų valdymas
- Išmanyti ir prisidėti prie kanalų prioritetinių tikslų ir KPI vykdymo.

Įmonė siūlo

Ką gausi prisijungęs prie Telia?

Mes tikime, kad žmonės geriausiai atsiskleidžia į tikslus orientuotoje bei vertybėmis pagrįstoje kultūroje – sveikas(-a) atvykęs(-usi) į „Telia“- tavo naujų didelių galimybių namus. Prisijungęs(-usi) prie mūsų, tu būsi svarbi įdomios kelionės dalis „Telia“ tampant naujos kartos telekomunikacijų kompanija. Pažadame tau, kad šioje kelionėje padėsime augti tiek profesiškai, tiek kaip asmenybei. Mes tikime asmenine lyderyste, todėl pats(-i) būsi atsakingas(-a) už savirealizaciją bei puikiausių rezultatų pasiekimą. IT ir telekomunikacijos nėra tik mūsų verslas – tai, tuo pačiu, ir mūsų didžiausia aistra, tad prisijungęs(-usi) prie talentingų žmonių komandos prisidėsi ne tik prie efektyvesnio verslo, bet ir geresnio gyvenimo sprendimų kūrimo.


Dirbdamas šioje pozicijoje gausi bazinį atlygį, kuris prasideda nuo 1480 Eur (neatskaičius mokesčių). ) ir metinius priedus, kurių dydis priklauso nuo pasiektų tavo ir kompanijos rezultatų.

Taip pat kiekvienam darbuotojui parengtas papildomų naudų krepšelis į kurį įeina:

- Sveikatos draudimas ir papildomas pensijų kaupimas;
- Įvairios nuolaidos Telia paslaugoms ir prekėms, taip pat ir išskirtiniai partnerių pasiūlymai;
- Papildomos atostogų dienos;
- Lanksčios darbo sąlygos;
- Asmeninis ir profesinis augimas, dalyvaujant vidinėse mokymų programose;
- Kūrybiška ir jauki darbo aplinka;
- 19000 nuostabių kolegų iš Skandinavų ir Baltijos šalių.

Sudomino? Jeigu nori tapti mano komandos nariu, atsiųsk savo gyvenimo aprašymą!

Drąsiai kreipkis!