2022-07-29 11:26:48

Klientų vadybininkas (-ė) internetinių paraiškų ir kontaktų centro komandoje

CVMarket.lt klientas

Darbo aprašymas

Mėgsti aplinką, kurioje daug bendraujama?
Esi orientuotas į klientą ir jų aptarnavimą?
Esi dėmesingas ir nuoseklus?

Bigbank AS filialas kviečia prisijungti prie jaunos ir dinamiškos komandos Vilniuje KLIENTŲ VADYBININKĄ (-Ę)
(terminuota darbo sutartis 2-3 metams iki darbuotojas grįš iš vaiko priežiūros atostogų)

Mes ieškome aktyvaus, orientuoto į klientą darbuotojo, kuriam patikėsime klientų aptarnavimo atsakomybes kontaktų centro ir internetinių paraiškų komandoje.
Darbas apima kokybišką esamų klientų konsultavimą ir banko produktų pardavimą telefonu, klientų pateiktos informacijos analizę ir sprendimų priėmimą, piniginių lėšų išmokėjimo klientui užtikrinimą, klientų konsultavimą visais su sutartinių įsipareigojimų vykdymu susijusiais klausimais.

Reikalavimai

Mes tikimės, kad turi patirties pardavimų srityje, taip pat gali būti baigęs studijas ir ieškai galimybių įgyti patirties banko srityje, turi puikius bendravimo įgūdžius, esi orientuotas į išskirtinį klientų aptarnavimą, gebi dirbti komandoje ir savarankiškai, esi atsparus stresui ir nesunkiai prisitaikai prie nuolat kintančios aplinkos, turi puikias lietuvių ir geras rusų, anglų kalbų žinias.

Įmonė siūlo

Mokymus naujiems darbuotojams, atsakingą ir įdomų darbą tarptautiniame banke, profesinio bei asmeninio tobulėjimo galimybes draugiškoje aplinkoje, konkurencingą darbo užmokestį, kuris peržiūrimas kartą per metus, sveikatos draudimą po metinių pokalbių įvertinimo, 2 papildomas apmokamas dienas, skirtas paminėti svarbius tavo gyvenimo įvykius, 3 papildomas apmokamas dienas, skirtas tau susirgus pasveikti bei nuostabų kolektyvą – įsitikink pats {eta}lifeatbigbank and #bigbankwow programėlėje Instagram.

Savo gyvenimo aprašymą bei motyvacinį laišką galite atsiųsti su nuoroda „Klientų vadybininkas (-ė) kontaktų centro ir internetinių paraiškų komandoje“ iki 2018 m. vasario19 d.