klientų aptarnavimas telefonu, el. paštu ir realaus laiko žinutėmis;
klientų konsultavimas el. komercijos ir finansinių paslaugų srityse;
el. komercijos projektų paraiškų tikrinimas ir paslaugų aktyvavimas;
naujų klientų tapatybės tikrinimas ir registravimas sistemoje.
Reikalavimai
labai geri darbo kompiuteriu įgūdžiai ir greitas spausdinimas (akluoju būdu ~230 simbolių per minutę būtų privalumas, o pasiryžimas to išmokti - būtinumas);
puikios anglų kalbos žinios;
patirtis klientų aptarnavimo srityje (privalumas);
kitų užsienio kalbų mokėjimas (privalumas).
Įmonė siūlo
galėsi planuoti savo laiką ir dirbti slenkančiu darbo grafiku (5 dienos per savaitę, 1 savaitgalis per mėnesį, 8 darbo valandos per dieną, laikas nuo 8 iki 20 val.);
individualius mėnesinius papildomus priedus, priklausančius nuo darbo rezultatų;
puikią ir palaikančią komandą, norinčią pasidalinti savo žiniomis ir leisti laiką kartu;
draudimą nuo nelaimingų atsitikimų ir traumų;
tavo produktyvumui didinti sveikus užkandžius ir gėrimus;
galimybę naudotis įmonės elektriniais paspirtukais darbo reikalais ir laisvalaikiu.
Klausimai ir atsakymai
Užduokite klausimą:
Jūs galite pateikti klausimą darbdaviui. Klausimas atsiras skelbime iškart, kai tik darbdavys atsakys į jį. Lanktytojai negalės matyti jūsų el. pašto adreso.
Persiųsti
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.