Mėgsti aplinką, kurioje daug bendraujama?
Esi orientuotas į klientą ir jo aptarnavimą?
Bigbank AS filialas kviečia prisijungti prie jaunos ir dinamiškos komandos Vilniuje KLIENTŲ VADYBININKĄ (-Ę)
Klientų konsultavimas ir banko produktų pardavimas telefonu ir internetu, informacijos analizė ir sprendimų priėmimas.
Reikalavimai
Darbo patirtis klientų aptarnavimo ir pardavimų srityje;
Puikūs bendravimo įgūdžiai;
Atsakingumas, lankstumas, greita orientacija;
Iniciatyvumas ir gebėjimas dirbti komandoje;
Prisitaikymas prie nuolat kintančios aplinkos;
Drąsa priimti sprendimus ir siekis geriausių rezultatų.
Įmonė siūlo
Įdomų darbą tarptautiniame banke;
Fiksuotą konkurencingą atlyginimą, viršijantį finansų sektoriaus rinkos vidurkį ir priedus;
Įvadinius ir nuolatinius mokymus (Lean ir kt.);
Vidaus ir tarptautinės karjeros augimo galimybes;
Motyvuotą, įmonės vertybėmis besivadovaujančią profesionalią komandą;
Sveikatos draudimą po metinių pokalbių įvertinimo;
2 papildomas apmokamas dienas, skirtas paminėti svarbius gyvenimo įvykius;
3 papildomas apmokamas dienas, skirtas susirgus pasveikti.
Savo gyvenimo aprašymą galite atsiųsti su nuoroda „Klientų vadybininkas (-ė) kontaktų centro ir internetinių paraiškų komandoje“ iki 2018 m. liepos 20 d.
Klausimai ir atsakymai
Užduokite klausimą:
Jūs galite pateikti klausimą darbdaviui. Klausimas atsiras skelbime iškart, kai tik darbdavys atsakys į jį. Lanktytojai negalės matyti jūsų el. pašto adreso.
Persiųsti
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.