Klientų supažindinimas su teikiamomis banko paslaugomis ir produktais bei jų pardavimas telefonu.
Klientų bei partnerių konsultavimas telefonu ir el. paštu visais su paskolos gavimu, paskolos paraiškos pildymu bei paskolos sutarties pasirašymu susijusiais klausimais.
Klientų pateiktų duomenų analizė ir sprendimo priėmimas dėl paslaugos suteikimo.
Turi darbo patirties klientų aptarnavimo srityje (privalumas).
Turi darbo patirties finansų, telemarketingo ar draudimo įstaigose (privalumas).
Turi gerus lietuvių kalbos įgūdžius žodžiu ir raštu.
Turi puikius bendravimo įgūdžius.
Esi atsakingas, iniciatyvus ir orientuotas į klientą.
Gebi dirbti komandoje bei prisitaikyti prie nuolat kintančios aplinkos.
Įmonė siūlo
Bazinį bei kintantį darbo užmokesčio dydį nuo 1370 EUR iki 1800 EUR brutto, atsižvelgiant į kompetenciją, įgūdžius ir turimą patirtį.
Profesinį ir asmeninį tobulėjimą (vidinių trenerių akademija, „Lean“ akademija ir daugiau).
Papildomą sveikatos draudimą po asmeninių rezultatų įvertinimo.
Papildomas naudas pagal Bigbank AS Atlygio sistemos principus.
Klausimai ir atsakymai
Užduokite klausimą:
Jūs galite pateikti klausimą darbdaviui. Klausimas atsiras skelbime iškart, kai tik darbdavys atsakys į jį. Lanktytojai negalės matyti jūsų el. pašto adreso.
Persiųsti
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.