• Ilgalaikių santykių su esamais klientais palaikymas;
• Klientų koordinavimas: informavimas apie procedūras, klientų vizitų koordinavimas, registracija;
• Klientų pasitikimas ir jų nukreipimas;
• Skambučių ir kitų galimų susisiekimo kanalų valdymas;
• Klientų konsultavimas produktais;
• Klinikos priežiūra, bendrosios tvarkos palaikymas;
• Kitas administracinio pobūdžio darbas, susijęs su įmonės veikla.
Reikalavimai
• 2 metų analogiško darbo patirtis (privalumas);
• Aukštasis arba aukštesnysis išsilavinimas (privalumas);
• Puikūs bendravimo ir derybų įgūdžiai;
• Geras rusų, anglų kalbos mokėjimas (privalumas);
• Darbo kompiuteriu įgūdžiai;
• Dalykinės ir asmeninės savybės: iniciatyvumas, savarankiškumas, atsakomybė, geresnių rezultatų siekimas, imlumas, atidumas, lojalumas, noras puikiai atlikti užduotis.
Įmonė siūlo
• Įdomų ir atsakingą darbą augančioje įmonėje;
• Galimybę realizuoti ir įgyvendinti savo idėjas;
• Karjeros galimybes ir tobulėjimą, siekiant profesinių tikslų;
• Konkurencingą atlyginimą, susidedantį iš bazinės ir neribotos kintamos dalies;
• Profesionalų kolektyvą;
• Nuolatinį darbą.
Klausimai ir atsakymai
Užduokite klausimą:
Jūs galite pateikti klausimą darbdaviui. Klausimas atsiras skelbime iškart, kai tik darbdavys atsakys į jį. Lanktytojai negalės matyti jūsų el. pašto adreso.
Persiųsti
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.