2022-07-29 11:26:48

Klinikos administratorius (-ė)

CVMarket.lt klientas

Darbo aprašymas

• Darbas registratūroje, pacientų aptarnavimas, administracinių užduočių vykdymas;
• Darbas su duomenų bazėmis, verslo apskaitos programa;
• Įvairių dokumentų rengimas lietuvių rusų, anglų kalbomis;
• Įmonės dokumentacijos, korespondencijos tvarkymas;
• Kanceliarinių prekių užsakymas, pirkimas, koordinavimas;
• Svečių priėmimas ir koordinavimas, bendravimas su pacientais;
• Telefono skambučių strautų valdymas;
• Įvairios informacijos paieška bei sisteminimas;
• Biuro priežiūra bei administravimas;
• Asistavimas vadovui, pagalba kitiems įmonės darbuotojams.

Reikalavimai

• Būtina administracinio darbo patirtis bent 1 metai;
• Aukštasis arba aukštesnysis išsilavinimas;
• Kompiuterinis raštingumas;
• Geros anglų ir rusų kalbų žinios (raštu/žodžiu);
• Raštvedybos išmanymas;
• Marketingo ir apskaitos pagrindai;
• Geri komunikaciniai įgūdžiai, paslaugumas, atidumas, atsakingumas;
• Planavimo ir prioritetų nustatymo gebėjimai;
• Greita orientacija;
• Gebėjimas dirbti savarankiškai.

Įmonė siūlo

• Dinamišką ir iššūkių kupiną darbą stiprioje ir profesionalioje komandoje;
• Geras darbo sąlygas kompanijoje, kuri vertina savo darbuotojus ir investuoja į jų tobulėjimą;
• Individualius seminarus ir bendrus kompanijos mokymus.

Siųsdami savo gyvenimo aprašymą ir/ar motyvacinį laišką, jūs patvirtinate, kad sutinkate, jog jus įtrauktume į „Smart HR - Personalo atrankų partneriai” duomenų bazę ir informuotumėme jus apie naujus darbo pasiūlymus. Jeigu pageidaujate dalyvauti tik šioje atrankoje, prašome nurodyti „Tik ši atranka“. Prieš siųsdami jūsų kandidatūrą darbdaviui gausime jūsų sutikimą.