Darbo aprašymas
Esi talentingas savo srities #profesionalas? Gali neabejoti, jog dirbant „Telia“ tavo #žinios bei patirtis pravers įveikiant neeilinius #iššūkius. Darbas telekomunikacijų srityje yra neįtikėtinai #dinamiškas ir tai veža tuos, kurie drįsta #rizikuoti, nori įveikti save, siekia #tobulėti, svajoja įgyvendinti savo idėjas, o #inovacijos yra neatsiejama jų kasdienybės dalis. Esame #geidžiamiausias 2017 metų Lietuvos darbdavys. Junkis prie mūsų ir mėgaukis visais teikiamais privalumais!
Darbo pobūdis:
- Klientų aptarnavimo #kokybės stebėjimas ir vertinimas;
- Pasiūlymų teikimas darbo kokybės ir #klientų aptarnavimo procesų tobulinimui;
- Detali atvejų analizė, įžvalgų teikimas ir ataskaitų formavimas;
- Individualus darbas ir grįžtamojo ryšio teikimas žmonėms, tiesiogiai aptarnaujantiems klientus.
Tikimės, kad naujas komandos narys (-ė):
- Turi aukštesnįjį arba aukštąjį išsilavinimą;
- Pasižymi puikiomis įmonės teikiamų paslaugų žiniomis;
- Turi gerus organizacinius ir #bendravimo įgūdžius;
- Yra kūrybiškas (-a), #iniciatyvus (-i) bei orientuotas (-a) į rezultatą;
- Turi gerus analitinius ir puikius prezentavimo įgūdžius;
- Yra savarankiškas (-a) ir atsakingas (-a).
Privalumai:
- Patirtis pardavimų/klientų aptarnavimo srityse;
- Patirtis trenerio (-ės), #kokybės koordinatoriaus (-ės) pozicijose;
- Patirtis dirbant individualiai su žmonėmis, teikiant jiems grįžtamąjį ryšį;
- Puikios anglų k. žinios.
Mes Tau siūlome:
- Puikias darbo sąlygas bei galimybę dirbti #tarptautiniais vadybos standartais besivadovaujančioje bendrovėje;
- Konkurencingą atlygį ir papildomas naudas;
- Asmeninio #tobulėjimo galimybes;
- Plačias horizontalios ir vertikalios #karjeros galimybes;
- Draugišką profesionalų #komandą, iš kurios galima mokytis ir tobulėti kartu.
Laukiame Tavo CV!
Konfidencialumą garantuojame. Informuosime tik atrinktus kandidatus.
Darbo pobūdis:
- Klientų aptarnavimo #kokybės stebėjimas ir vertinimas;
- Pasiūlymų teikimas darbo kokybės ir #klientų aptarnavimo procesų tobulinimui;
- Detali atvejų analizė, įžvalgų teikimas ir ataskaitų formavimas;
- Individualus darbas ir grįžtamojo ryšio teikimas žmonėms, tiesiogiai aptarnaujantiems klientus.
Tikimės, kad naujas komandos narys (-ė):
- Turi aukštesnįjį arba aukštąjį išsilavinimą;
- Pasižymi puikiomis įmonės teikiamų paslaugų žiniomis;
- Turi gerus organizacinius ir #bendravimo įgūdžius;
- Yra kūrybiškas (-a), #iniciatyvus (-i) bei orientuotas (-a) į rezultatą;
- Turi gerus analitinius ir puikius prezentavimo įgūdžius;
- Yra savarankiškas (-a) ir atsakingas (-a).
Privalumai:
- Patirtis pardavimų/klientų aptarnavimo srityse;
- Patirtis trenerio (-ės), #kokybės koordinatoriaus (-ės) pozicijose;
- Patirtis dirbant individualiai su žmonėmis, teikiant jiems grįžtamąjį ryšį;
- Puikios anglų k. žinios.
Mes Tau siūlome:
- Puikias darbo sąlygas bei galimybę dirbti #tarptautiniais vadybos standartais besivadovaujančioje bendrovėje;
- Konkurencingą atlygį ir papildomas naudas;
- Asmeninio #tobulėjimo galimybes;
- Plačias horizontalios ir vertikalios #karjeros galimybes;
- Draugišką profesionalų #komandą, iš kurios galima mokytis ir tobulėti kartu.
Laukiame Tavo CV!
Konfidencialumą garantuojame. Informuosime tik atrinktus kandidatus.