Darbo aprašymas
Analizuoti serviso veiklos procesus, juos aprašyti ir koordinuoti; Ieškoti kokybės problemų, jas koreguoti bei vykdyti jų kontrolę;
Dalyvauti veiklos standartų tobulinimo procesuose;
Diegti ir administruoti naujus veiklos standartus, vidines tvarkas;
Kurti procesų žemėlapius;
Atlikti periodinius vidaus auditus?
Dalyvauti veiklos standartų tobulinimo procesuose;
Diegti ir administruoti naujus veiklos standartus, vidines tvarkas;
Kurti procesų žemėlapius;
Atlikti periodinius vidaus auditus?
Reikalavimai
Gebi apibrėžti problemas, numatyti jų sprendimų būdus, daryti apibendrinimus bei išvadas;
Išmanai kokybės vadybos sistemų principus;
Moki rusų kalbą (ne mažiau B2 lygis), anglų kalba - privalumas;
Sugebi naudotis procesų projektavimo programomis?
Išmanai kokybės vadybos sistemų principus;
Moki rusų kalbą (ne mažiau B2 lygis), anglų kalba - privalumas;
Sugebi naudotis procesų projektavimo programomis?
Įmonė siūlo
Prisidėti prie organizacijos vystymo ir įgyvendinti savo idėjas;
Naudotis privilegijomis ir siekti savo tikslų su įmonės paskatinimu;
Dalyvauti visuose įmonės renginiuose bei vidiniuose ir išoriniuose mokymuose;
Kurti karjerą tiek vertikalia, tiek horizontalia kryptimis!
Naudotis privilegijomis ir siekti savo tikslų su įmonės paskatinimu;
Dalyvauti visuose įmonės renginiuose bei vidiniuose ir išoriniuose mokymuose;
Kurti karjerą tiek vertikalia, tiek horizontalia kryptimis!