2022-07-29 11:26:48

Kokybės vadovas (-ė)

CVMarket.lt klientas

Darbo aprašymas

Mes ieškome Kokybės vadovo, kuriam įdomu, kaip veikia ir auga įmonė; suprantančio kaip veikia įmonės veiklos procesai; žinančio kaip valdyti produkto ir klientų aptarnavimo kokybę; norinčio siekti atitikties aukščiausiems gamybos ir popardavimnio aptarnavimo standartams; gebančio formuoti ir ugdyti komandą; norinčio  prisidėti prie vadovų komandos kuriant į produktyvumą orientuotą organizaciją.

Savo komandoje mes laukiame Kokybės vadovo, kuris:

Valdytų produkto kokybę:

  • Atnaujintų produkto kokybės užtikrinimo procesą gamyboje ir gaunant prekes iš tiekėjų;
  • Nuolat siūlytų prevencinius veiksmus geresnei produkto kokybei, sklandesniems procesams ar didesniam gamybos operatyvumui pasiekti;
  • Įdiegtų patogų įrankį kokybės valdymui ir analizei;
  • Suburtų ir augintų produkto kokybės padalinio komandą.

Užtikrintų procesų kokybę ir atitikimą standartams:

  • Nuolat gilintųsi į įmonės verslo procesus, valdytų procesų architektūrą;
  • Vykdytų periodinį procesų vidaus auditą;
  • Užtikrintų kokybės (ISO) ir partnerių (Mercedes, Volkswagen) standartų palaikymą;
  • Laikytųsi LEAN darbo principų ir juos vystytų organizacijos mąstu.

Rūpintųsi popardaviminiu aptarnavimu:

  • Sukurtų ir įdiegtų klientų popardaviminio aptarnavimo standartą (dileriams, klientams, partneriams), kuris leistų kuo tiksliau užfiksuoti kliento poreikį ir galėtume operatyviai padėti klientui;
  • Užtikrintų sklandų klientų aptarnavimo telefonu (service desk) darbą;
  • Bendradarbiautų su kitais skyriais ir užtikrintų sklandų popardaviminio aptarnavimo procesą organizacijos viduje, kai reikia kitų skyrių įsitraukimo;
  • Valdytų pretenzijų ar skundų procesą ir užtikrintų savalaikį jų sprendimą;
  • Inicijuotų klientų ir partnerių nuomonės tyrimus apie poaprdavimini aptarnavimo kokybę.

Dirbtų su komanda:

  • Suburtų procesų, produkto kokybės bei popardaviminio aptarnavimo komandas;
  • Aiškiai deleguotų atsakomybes ir sutartų tikslus sau pavaldžiose komandose;
  • Vykdytų sutartus kokybės skyriaus veiklos rodiklius ir būtų linkęs prisiimti ambicingus tikslus;
  • Skatintų pavaldžių darbuotojų orientaciją į klientą, situacijų analizę, įžvalgas prevenciniams veiksmams, procesų laikymąsi ir darbo planavimą; rodytų asmeninį elgesio pavyzdį.

Reikalavimai

Mes tikimės, kad turi:

  • Aukštąjį išsilavinimą (inžinerijos ar panašioje srityje);
  • Ne mažesnę nei 5 metų darbo patirtį panašioje srityje vidutinėje ar didelėje įmonėje (gamybos ar automobilizmo veikla būtų didelis privalumas);
  • Labai geras žinias apie kokybės standartus (ISO9001, ISO14000) ir patirtį juos užtikrinant;
  • Labai gerą verslo procesų išmanymą ir nuolatinį tobulinimą gamybinėje aplinkoje;
  • Patirtį valdant arba diegiant vidinį gamybos kokybės standartą;
  • Patirtį valdant arba diegiant klientų/partnerių užklausų ir pretenzijų valdymo procesą;
  • Patirtį naudojant LEAN metodus gamyboje (būtų didelis privalumas);
  • Gebėjimą dirbti su skirtinga, didelės apimties informacija;
  • Gebėjimą valdyti keletą užduočių vienu metu, prioretizuoti ir dirbti terminais nustatytu laiku;
  • Labai gerus analitinius, bendradarbiavimo, komunikavimo įgūdžius;
  • Patirtį dirbant su pavaldžia komanda ir ugdant darbuotojus;
  • Geras anglų kalbos žinias.

Įmonė siūlo

Įdomius iššūkius ambicingoje komandoje, galimybes ženkliai prisidėti tobulinant produkto bei procesų kokybę ir gerinant klientų patirtį, suburti savo padalinį sutartiems tikslams įgyvendinti, pažinti verslą ir augti kaip profesionalui bei asmenybei.