- Prekių asortimento įvedimas į Bendrovės turinio valdymo sistemą ir jų tinkamas aprašymas;
- Operatyvus problemų, iškylančių su prekių asortimento pateikimu, valdymu ir kontrole, sprendimas;
- Prekių aprašymų ir jų nuotraukų savalaikis ir kokybiškas pateikimas;
- Reguliarus bendravimas su tiekėjais užsakant prekes, renkant informaciją apie naujus produktus, prekių aprašymus;
- Operatyvus atsakymų, susijusių su prekių grupės specifika, klientui pateikimas.
- Aukštasis arba aukštesnysis išsilavinimas;
- Darbo patirtis komercijoje ar pardavimuose (privalumas);
- Geri darbo kompiuteriu įgūdžiai (Excel programa);
- Anglų kalbos žinios (rusų kalbos mokėjimas būtų privalumas);
- Darbas su Adobe Photoshop programa (privalumas);
- Orientacija į rezultatą;
- Asmeninės savybės - iniciatyvumas, komunikabilumas, kruopštumas, kūrybingumas, sąžiningumas, noras mokytis ir siekti rezultatų.
- Įdomų ir dinamišką darbą draugiškame kolektyve;
- Galimybę susipažinti su elektronine prekyba iš vidaus;
- Profesinius iššūkius ir tobulėjimo galimybes.
Siųsk savo CV jau dabar !
Konfidencialumą garantuojame. Informuosime tik atrinktus kandidatus.
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.