Darbo aprašymas
- komercijos proceso valdymas - planavimas, organizavimas, koordinavimas, priežiūra bei optimizavimas, resursų planavimas;
- poreikio plėtros investicijom nustatymas, investicinių projektų organizavimas ir valdymas;
- pavaldžių darbuotojų darbo planavimas, organizavimas, kontrolė, susijusių dokumentų administravimas;
- nestandartinių problemų efektyvus sprendimas;
- rinkos (paklausos/pasiūlos), pirkimų/pardavimų, rėmimo, klientų, konkurencinės aplinkos, vartotojų reakcijos ir pan. tyrimas, stebėjimas, analizė, pokyčių
strategijos formavimas, reagavimas, organizavimas.
Reikalavimai
- aukštasis universitetinis išsilavinimas;
- ne mažesnė kaip 3 metų vadovaujamo darbo patirtis pardavimų, marketingo ar prekybos srityje (privalumas - maisto pramonė);
- puikūs analitiniai problemų sprendimo ir vadovavimo, įtakojimo, projektų valdymo, planavimo ir prognozavimo įgūdžiai;
- organizaciniai sugebėjimai, orientacija į rezultatą, mokėjimas dirbti komandoje;
- pozityvus ir novatoriškas mastymas, savarankiškumas, atsakingumas, operatyvumas;
- gebėjimas vienu metu dirbti su keliais skirtingais projektais, užduotimis;
- stiprūs derybiniai įgūdžiai, struktūruotas mąstymas;
- puikios lietuvių, rusų, anglų kalbų žinios;
- darbo kompiuteriu įgūdžiai (MS Office aplinkoje);
- vairuotojo pažymėjimas.
Privalumai:
- kokybės sistemų: ISO 9001, ISO 14001 ir ISO 22000 (RVASVT) išmanymas.
Įmonė siūlo
- dinamišką, kupiną iššūkių ir profesinio augimo darbo aplinką;
- visas socialines garantijas;
- galimybę realizuoti save, tobulėti profesinėje srityje, siekiant užsibrėžtų tikslų
Papildoma informacija
Informuosime tik atrinktus kandidatus.
Konfidencialumas garantuojamas.