Komunikacijos skyriaus strategijos bei veiklos vykdymo principų formavimas;
įmonės korporatyvinės komunikacijos, viešųjų ryšių, strateginių partnerysčių projektų principų formavimas ir jų įgyvendinimo užtikrinimas;
padalinio darbuotojų darbo organizavimas ir padalinio uždavinių bei funkcijų įgyvendinimo užtikrinimas;
įmonės įvaizdžio nuostatų skirtingomis komunikacijos priemonėmis formavimas;
įmonės socialinių projektų inicijavimas ir įgyvendinimas, vidaus reklamos gamybos koordinavimas;
viešųjų ryšių veiksmų stiprinimas;
įmonės atstovavimo bei partnerystės ryšių palaikymo asociacijose, profesinėse, darbdavių ir kitose verslo bei visuomeninėse organizacijose ir valdžios institucijose principų formavimas.
Reikalavimai
Ne mažesnė kaip 3 metų darbo patirtis komunikacijos ir rinkodaros srityje (pageidautina dirbant verslo įmonėje, ne tik komunikacijos agentūrose).
korporatyvinės komunikacijos strategijos kūrimo ir (ar) valdymo patirtis;
ne mažiau kaip 2 metų vadovaujamo darbo patirtis;
viešųjų ryšių principų, strateginių partnerysčių projektų valdymo išmanymas;
darbdavio įvaizdžio kūrimo patirtis (socialiniuose tinkluose, žiniasklaidoje);
puikūs bendravimo su žiniasklaida įgūdžiai;
labai geri anglų kalbos įgūdžiai žodžiu ir raštu (C1 lygio)
rusų kalbos įgūdžiai ne mažiau B1 lygio
B kategorijos vairuotojo pažymėjimas.
Įmonė siūlo
Nuolatinę darbo poziciją;
dinamišką kūrybišką darbą bei savirealizacijos galimybes;
asmeninį ir profesinį tobulėjimą;
motyvuojantį atlygio paketą, susidedantį iš bazinio atlygio, metinės kintamos atlygio dalies bei papildomų naudų paketo.
Klausimai ir atsakymai
Užduokite klausimą:
Jūs galite pateikti klausimą darbdaviui. Klausimas atsiras skelbime iškart, kai tik darbdavys atsakys į jį. Lanktytojai negalės matyti jūsų el. pašto adreso.
Persiųsti
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.